نقشه های شوم چشم بادامی ها برای شکار یوزها!

نقشه های شوم چشم بادامی ها برای شکار یوزها!
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 19:09

فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای شکستن طلسم ناکامی های هفت ساله برابر ایران نقشه های شومی کشیده است.

العالم _ ایران / ورزشی

سال هاست برتری مقابل ایران برای کره ای ها به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است. آخرین بار کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2011 قطر موفق شد با گل دقایق پایانی در وقت اضافه به برتری برسد و مانع صعود تیم ملی به نیمه نهایی رقابت ها شود اما از آن روز به این طرف ببرهای شرق دور همواره دست ها را به علامت تسلیم مقابل ایران بالا برده اند.

ناکامی که به مذاق سران فدراسیون فوتبال کره در اوج کری های آقایی در قاره کهن خوش نیامده است و آنها از حالا به تکاپو افتادند تا به هر نحوی شده در بازی نهم شهریورماه دو تیم در شهر سئول به یک نتیجه ایده آل رسیده تا علاوه بر زنده نگه داشتن امیدها برای صعود از گروه A آسیا به جام جهانی طلسم ناکامی ها را بشکنند.

در این بین از کره خبر می رسد فدراسیون فوتبال این کشور در ادامه دام پهن کردن خود برای شکار یوزهای ایرانی این بار فیلمی با عنوان "حالا وقت انتقام است" تدوین و با درج تصاویری از شادی های ملی پوشان این تیم بعد از گلزنی مقابل ایران در بازی های چند سال گذشته به استقبال بازی حساس مقابل کی روش و شاگردانش رفتند، فیلمی که بازتاب گسترده ای در سطح فوتبالدوستان کره ای داشت و نشان داد ببرهای شرق هنوز ترس زیادی از رویارویی با یوزهای ایران دارند.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها