آواره تلعفر، مسئول فروش دختران ایزدی از کار درآمد! + عکس

آواره تلعفر، مسئول فروش دختران ایزدی از کار درآمد! + عکس
سه شنبه 31 مرداد 1396 - 13:23

فردی که در قالب آوارگان منطقه تلعفر با یک شبکه تلویزیونی مصاحبه کرده بود؛ مسئول فروش دختران ایزدی در گروه تروریستی داعش از کار درآمد.

العالم - عراق

یک دختر ایزدی به نام "ایوانا ولید" در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: یکی از آوارگان تلعفر که در یک شبکه تلویزیونی نشان داده شد، آواره نیست بلکه یکی از عناصر داعش است و نامش ابوعلی می باشد.

این دختر که خود از قربانیان اقدامات داعش است، افزود: همین فرد مرا چند بار خرید و فروش کرده بود. اصلا نمی توانم چهره اش را فراموش کنم. او مسئول خرید و فروش همه دختران در تلعفر بود.

وی تاکید کرد: این فرد باید مجازات شود. من و بسیاری از دختران ایزدی که نجات یافته ایم، خوب می شناسیمش. آماده ام که جلوی او بایستم و بگوییم که چه بلاهایی سر من و سایر دختران نجات یافته آورده است.

این دختر ایزدی تاکید کرد: از دولت عراق می خواهم که از این داعشی بازجویی کند زیرا می داند که اکثر دختران ایزدی کجا هستند و چه بلایی سر آنها آمده است.

وی خاطرنشان کرد: صدها داعشی در قالب خانواده های آواره از تلعفر فرار کرده اند.

این دختر بار دیگر تاکید کرد: از صدایش مطمئن هستم که خودش است. یادم می آید که با چه شدتی با ما حرف می زد و چگونه به ما توهین می کرد و می گفت که ما را خواهد فروخت.

6

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها