در مراسم تودیع و معارفه وزیر دفاع صورت گرفت؛

وزیر دفاع بر حمایت از محور مقاومت به ویژه سرلشکر قاسم سلیمانی تاکید کرد

وزیر دفاع بر حمایت از محور مقاومت به ویژه سرلشکر قاسم سلیمانی تاکید کرد
سه شنبه 31 مرداد 1396 - 15:55

امیر حاتمی با تاکید بر حمایت از محور مقاومت به ویژه سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌‌ از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در حوزه‌های پدافندی، موشکی و دریایی و مرزبانی و سایر حوزه های حائز اهمیت با قدرت ادامه خواهد یافت.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در مراسم معارفه خود در این وزارتخانه با تبریک روز صنعت دفاعی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه صنعت دفاعی با تلاش متخصصان صنعت دفاعی، وزرای سابق دفاع و کارکنان مخلص و متعهد وزارت دفاع به دست آمده است که در طول 4 دهه گذشته تلاش های زاید الوصفی را متحمل شده است.

وی با بیان اینکه دوره وزارت سردار دهقان واقعا یک دوره آفتخارآمیز است، گفت: در چهار سال گذشته تمام تلاشمان ارتقای توان بازدارندگی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بوده است که بحمدالله به اهدافمان دست یافتیم.

وزیر دفاع با قدردانی از اعتماد فرمانده معظم کل قوا، رئیس جمهور و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از خدواند متعال می‌خواهم من را در این راه یاری کند تا بتوانیم با سربلندی و سرافزاری در مسیر اهداف مقدس نظام اسلامی گام برداریم.

حاتمی با بیان اینکه تمام اهداف و سیاست‌های دوره سردار دهقان تداوم خواهد یافت، گفت: در برنامه 4 ساله پیش‌بینی شده در حوزه موشکی، هوایی، پد‌افندی، رزم زمینی و ... تلاش بیشتری خواهیم داشت تا قدرت و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد.

وی با تاکید بر حمایت از محور مقاومت به ویژه سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌‌ از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در حوزه‌های پدافندی، موشکی و دریایی و مرزبانی و سایر حوزه های حائز اهمیت با قدرت ادامه خواهد یافت و انشاء الله به بحث معیشت کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح هم توجه جدی خواهیم کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها