علت درخواست از اهالی تلعفر برای درج علامت"ع" روی خانه ها+تصاویر

علت درخواست از اهالی تلعفر برای درج علامت
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 02:06

هواپیماهای نیروی هوایی عراق سه شنبه شب با ریختن میلیون ها اعلامیه بر فراز شهر تلعفر از مردم خواستند با نوشت علامت " ع" روی خانه ها و مکانهایی که داعش در آنها حضور دارد، به نیروهای عراقی در تصرف شهر کمک کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در این اعلامیه ها از مردم تلعفر در غرب موصل خواسته شده است خود را از مقرها و مواضع دشمن دور کنند.

اعلامیه همچنین حاوی مطالبی در باره معبرهای امن برای نجات شهروندان، خروج آنان از صحنه های درگیری و فرار از دست تروریست های داعش و نحوه کمک نیروهای مسلح عراقی برای خارج کردن امن آنان از منطقه است.

نیروهای عراقی همچنین با تاکید براینکه دشمن آخرین نفس های خود را می کشد، از جوانان و مبارزان در تلعفر خواسته اند که با ایفای سهم در عملیات آزاد سازی این شهر نام خود را به عنوان مبارزان راه آزادی میهن به ثبت برسانند و در بالا بردن پرچم عراق بر فراز شهر آزاد شده تلعفر سهم داشته باشند. 

دراعلامیه ها همچنین به ساکنان شهر تلعفر هشدار داده شده است که با توجه به تنگنای شدید دشمن و فشار سنگین نیروهای عراقی بر روی آنان، تروریست های داعش تلاش می کنند از شهروندان عادی تلعفر به عنوان سپر انسانی استفاده کنند. 

پربیننده ترین خبرها