تاکید رئیس کمیته عالی انقلاب یمن درباره اجتناب از اختلافات داخلی

تاکید رئیس کمیته عالی انقلاب یمن درباره اجتناب از اختلافات داخلی
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 05:13

به دنبال اظهار نظر علی عبدالله صالح رئیس جمهوری سابق و رئیس حزب کنگره خلق یمن در باره کمیته های مردمی و پاسخ کمیته ها به سخنان وی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خواستار اجتناب از درگیری و اختلافات داخلی شد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با صدور بیانیه ای ضمن ستایش از کمیته های مردمی و تقدیر از نقش آنان در حفظ و حراست از مردم و کشور تاکید کرد که این کمیته ها همچون کوهی استوار در برابر تمام توطئه ها خواهند ایستاد .

الحوثی تاکید کرد که نمی توانیم بپذیریم که در شرایط کنونی کشور به سمت درگیری های داخلی سوق پیدا کند، بلکه باید تمام توان خود را در جبهه های نبرد علیه دشمن متمرکز کنیم.

وی همچنین از سران حزب کنگره خلق یمن خواست که خود را در عرصه اختلاف و درگیری و آسیب زدن به ارزش های کشور گرفتار نکنند .

وی تاکید کرد که به مردم قول می دهیم که درکنار رئیس شورای عالی سیاسی براساس خواست رهبر انقلاب تمام تلاش خود را برای حفظ و حراست از کشور به کار گیریم و منافع ملی را بالاتر از همه چیز دنبال کنیم.

یادآور می شود کمیته های مردمی یمن سه شنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کردند اقدام عبد الله صالح در شبه نظامی توصیف کردن کمیته های مردمی یمن خنجر از پشت زدن و عین ظلم است.

بیانیه کمیته های مردمی یمن افزود: کرامت شهیدان و مجروحان جنگی، ما را از زیر بار ظلم و ستم رفتن نهی می کند.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که آنچه که علی عبد الله صالح گفته است عبور از خط قرمز است و وی باید مسئولیت اظهارات خود را بپذیرد.

کمیته های مردمی یمن تصریح کردند که ما با ملت خود عهد و پیمان می بندیم که به آنها و رهبر بزرگمان وفادار باشیم. ما با ملت خود عهد می بندیم که از جبهه های جنگ با پیروزی برگردیم و عزت و کرامت و حاکمیت کشور را حفظ کنیم.

در بخش دیگری از بیانیه کمیته های مردمی یمن آمده است: ائتلاف دشمن با منافقان در داخل و خارج کشور چیزی جز شکست برای آنها به ارمغان نخواهد آورد.

پربیننده ترین خبرها