گروگانگیری در کارولینای آمریکا+فیلم

پنج‌شنبه 2 شهريور 1396 - 22:25

براساس گزارش مردم به پلیس؛ فردی سیاهپوست با یک کلت کمری وارد رستورانی در مرکز شهر چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم پلیس محوطه اطراف منطقه‌ای که فرد مسلح در حال تیراندازی است را تخلیه و خیابان‌ها را مسدود کرده است.  

درهمین حال معاون سابق اف بی آی به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت درباره حضور یک فرد مسلح در رستورانی در چارلستون، هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

تام فونتس در گفتگوی تلفنی زنده با این شبکه تلویزیونی درباره احتمال گروگان گیری در شهر چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا یادآور شد: نگرانی پلیس درباره گروگان گیری است چون هم اکنون گزارش هایی درباره گروگان گیری وجود دارد.

وی افزود: وقتی که گروگان گیری رخ دهد ، پلیس تلاش می کند هویت  عامل گروگان گیری را شناسایی کند و با وی ارتباط برقرار کند. در چنین مواقعی پلیس همچنین تلاش می کند تا مشخص کند که چه تعداد افراد به گروگان گرفته شده اند و آیا کسی تیر خورده است یا خیر؟ در این لحظه چنین اطلاعاتی در دست نیست.

حادثه تیراندازی در منطقه ای از شهر چارلستون رخ داده است که مردم علاقه زیادی برای رفتن به آنجا دارند. محل تیراندازی رستوران ویرجینیا گزارش شده است. در چنین مواقعی حتی مشخص هم نیست که تیراندازی شده باشد چون معمولا افراد وقتی فردی را با اسلحه مشاهده می کنند یا تیراندازی او را می بینند ، با پلیس تماس می گیرند.

سی ان ان افزود هنوز انگیزه فرد از این اقدام مشخص نیست.

از سوی دیگر شهردار چارلستون اعلام کرد فرد مهاجم یک کارگر ناراضی رستوران است و پس از شلیک به یک نفر فرد دیگری را به گروگان گرفته است.

پربیننده ترین خبرها