نوبخت: منابع در دولت دوازدهم نصف‌شده‌است

نوبخت: منابع در دولت دوازدهم نصف‌شده‌است
جمعه 3 شهريور 1396 - 19:49

معاون رئیس جمهور بابیان اینکه منابع در دولت دوازدهم نصف شده است گفت: با توجه به منابع مالی محدود، پاسخ به‌ همه مشکلات مردم کار دشواری است و باید در این زمینه تلاش و همکاری شود.

العالم- ایران/ سیاسی

محمدباقر نوبخت امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه همه باید برای موفقیت‌های روزافزون دولت دعا کنند، اظهار کرد: آغاز کار دولت دوازدهم با شروع هفته دولت هم‌زمان شد و حضور من در عرضه خدمتگزاری از استان گیلان در دولت باعث افتخار است و حضور در جبهه دولت هم مانند حضور در جبهه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه فرق دولت دوازدهم با یازدهم این است که منابع نصف شده است، گفت: کاهش قیمت نفت بر روی منابعی که در اختیار دولت است تأثیر به سزایی گذاشته است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به اینکه منابع در اختیار دولت قرار گرفته، نسبت به چهار سال گذشته تغییر یافته است افزود: با توجه به منابع مالی محدود، پاسخ دادن به‌ تمامی مشکلات مردم کار دشواری است و باید در این زمینه تلاش و همکاری صورت بگیرد.

وی با اذعان به اینکه از تمامی مدیران عامل بانک‌ها تقاضا کردیم که تا در استان سرسبز گیلان سرمایه‌گذاری کنند بیان کرد: ایام به‌سرعت در حال گذر است و همان‌طور که چهار سال اول به‌راحتی گذشت این چهار سال هم می‌گذرد پس باید قدر زمان را دانست و برای مردم کارکرد.

نوبخت با بیان اینکه باید در گیلان مطالبات مردم پیگیری شود گفت: راه‌آهن، آزادراه‌ها، سرفصل زیرساخت‌ها، مسائل زیست‌محیطی و مسکن ازجمله موارد هستند که باید اقدامات جدی برای آن‌ها صورت بگیرد.

وی افزود: باید فرصت شغلی در گیلان ایجاد کنیم و جوانان را در کارخانه‌ها به کار بگیریم، در این راستا مدیران کارخانه‌ها را دعوت کردیم و از آن‌ها خواستیم که با ما همکاری کنند و در کارخانه‌ها برای جوانان سرمایه در گردش بدهیم که جوانان مشغول کار شوند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به افتتاح کارخانه در شهر صنعتی سپیدرود رشت گفت: در این کارخانه باید حدود 21 هزار نفر از جوانان مشغول به کار شوند.

وی افزود: ساخت مسکن برای افراد محروم در دست اقدام است و اعتبارات پرداخت‌ شده به‌زودی انجام می‌گیرد و دعای خیر شما سبب تسریع در کار خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به اینکه کار در سازمان برنامه بودجه کار سختی است افزود: کار حقیر کار سختی است و با منابع محدود، مدیریت کار دشواری داریم.

وی با بیان باید عدالت در همه استان‌های کشور به‌ویژه در گیلان به‌خوبی رعایت شود اظهار کرد: من به مشکلات استان گیلان واقف هستم و ان‌شاءالله خبرهای خوبی از موفقیت‌های کشور و استان خواهیم شنید.

نوبخت با اشاره به قیمت نفت در کشور افزود: در ابتدای دولت یازدهم قیمت 104 دلار بود که در قیمت جدید نفت به 47 دلار رسیده است و این تمامی دولت‌ها بی‌سابقه است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها