انصارالله: مرحله دردناکی در انتظار سعودیها است/هرگز تسلیم نمیشویم

انصارالله: مرحله دردناکی در انتظار سعودیها است/هرگز تسلیم نمیشویم
شنبه 4 شهريور 1396 - 09:56

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیان کرد که سعودی ها به دلیل حمله به یمن احساس ضعف و نگرانی دارند و در آینده شاهد اعزام گسترده نیروها به جبهه های نبرد هستیم.

العالم - يمن

بر اساس گزارش المیادین، «سلیم المغلس» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اظهار داشت: تاکید می کنیم که یمن شاهد مرحله جدیدی از اعزام گسترده نیروها به جبهه های نبرد با متجاوزان خواهد بود. 

وی در ادامه تصریح کرد: کشتار مردم یمن موجب افزایش وحدت ملی مردم و تاکید آنها بر مقابله با متجاوزان می شود. تمامی نشانه ها حاکی از تداوم جنگ است و به نظر نمی رسد راه حلی حاصل شود. 

عضو ارشد انصارالله یمن افزود: کشتار مردم یمن ننگی برای جامعه بین الملل است و باید علت سکوت جهانی در قبال پول سعودیها را جویا شد. این کشتارها نشانگر تشدید تجاوز علیه یمن است. 

وی همچنین بیان داشت: مرحله بعدی که به زودی رخ می دهد، برای متجاوزان دردناک خواهد بود و یمنی ها هرگز تسلیم نخواهند شد. سعودی ها به دلیل حمله به یمن احساس ضعف و نگرانی دارند.

اخیرا کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که در حملات هوایی یک هفته اخیر ائتلاف تحت فرماندهی عربستان به یمن یعنی در روزهای 17 تا 24 اوت جاری، 58 غیرنظامی از جمله 42 نفر بدست ائتلاف تحت فرماندهی عربستان کشته شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها