هلاكت 60 نظامي سعودي از ماه مه گذشته تاكنون

هلاكت 60 نظامي سعودي از ماه مه گذشته تاكنون
شنبه 4 شهريور 1396 - 16:44

براساس گزارش منابع یمنی دست کم 60 نظامی سعودی از ماه مه گذشته تاکنون در حملات نیروهای یمنی کشته شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، ستاد تبلیغات جنگ ارتش وکمیته های مردمی یمن، شماری از نظامیان سعودی دیروز در حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مقر تیراندازان سعودی در گذرگاه مرزی العلب در استان عسیر عربستان به هلاکت رسیدند تصاویر عملیات رصد و درگیریهای شدید را هنگام حمله به این موضع نظامی سعودی پخش کرد.
فادی السید گزارشگر العالم در گزارشی گفت نیروهای یمنی به قتل عام های هولناکی که متجاوزان سعودی در یمن مرتکب می شوند و تازهترین آن قتل عام در ارحب و فج عطان در صنعا بود پاسخ دادند.
نیروهای یمنی با پوشش آتشباری در سطح گستردهای به موضع تک تیراندازان در گذرگاه مرزی علب در عسیر (عربستان) یورش بردند.
تصاویری که ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته های مردمی یمن منتشر کرده، نشانگر عملیات رصد و گلولهباران این موضع سعودی است. شماری از سربازان سعودی در این حمله کشته یا زخمی شدند و بقیه نیز از این موضع پا به فرار گذاشتند.
موضع نظامی نهوقه ارتش سعودی در نجران نیز حال و روزی بهتر از العلب نداشت. نیروهای یمنی این موضع را نیز هدف حملات خود قرار دادند.
واکنش سعودیها در برابر آتشبارهای یمنی ها سودی نداشت. یمنی ها موضع نهوقه را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.
نیروهای یمنی مواضع مزدوران سعودی را نیز در منطقه ضیله در شهرستان ضالع و وازعیه در استان تعز و نیز منطقه فرضت نهم گلوله باران کردند.
سعودی به هلاکت دو سرباز خود در نبرد با نیروهای یمنی در منطقه مرزی نجران اذعان کرد.
شصت و چهار سرباز سعودی از ماه مه گذشته تاکنون کشته شدند. عربستان پیش از این نیز به کشته شدن دو سرباز دیگر خود بر اثر انفجار مین در مسیر یک دستگاه گشتی نیروهای سعودی در منطقه جیزان اذعان کرده بود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها