خطرناک ترین سواحل دنیا!

خطرناک ترین سواحل دنیا!
شنبه 4 شهريور 1396 - 19:10

بعضی از دریا ها جوانب بسیار خطرناکی دارند که بهتر است با آگاهی از آن ها دوری کنید. با ما همراه باشید تا با ۵ تا از خطرناک ترین سواحل دور دنیا آشنا شوید. دفعه ی بعدی که فکر رفتن به این سواحل به سرتان زد، بهتر است بیشتر مراقب باشید.

العالم - گوناگون

ساحل وایت هون
ساحل وایت هون (Whitehaven) در جزایر کویینزلند استرالیا واقع شده است. این ساحل با منظره ای شبیه به یک تابلوی نقاشی، یکی از زیباترین سواحل دنیا به شمار می آید. اما این ساحل مثل بیشتر سواحل شمال استرالیا، رازهای خطرناکی را درخودش نگه داشته است. این دریا مملو از خطرناک ترین نوع عروس دریایی در دنیا است که به عروس دریایی جعبه ای معروف است. فقط یک نیش این آبزی کافی است تا شما را به کام مرگ بفرستد.

گانسبای، آفریقای جنوبی
گانسبای یکی از زیباترین خطوط ساحلی در دنیا را دارد. در غرب این منطقه، هرمنوس یکی از بهترین مکان ها برای تماشای وال ها و در شرق آن دهکده ی زیبای پلتنبرگ قرار گرفته است. متاسفانه در این منطقه باید مراقب تهدید کوسه های سفید باشید. البته تا زمانی که وارد آب نشوید این کوسه خطری برایتان ندارند و می توانید در طبیعت زیبا و مناظر فوق العاده ی ساحلی آن به راحتی قدم بزنید.

کیلاییا، هاوایی
درست برعکس سواحل آفریقای جنوبی و استرالیای شمالی که خطراتشان پشت زیبایی شگفت انگیزشان پنهان شده است، سواحل کیلاپیا کاملا نمایانگر یک دریای خطرناک هستند. اگر می خواهید از نزدیک نگاهی به فوران های این آتشفشان که عملا باعث شکل گیری جزیره های جدیدی می شوند بیاندازید، بهتر است توسط یک تور محلی از آن بازدید کنید.

کوپاکابانا، برزیل
ریو دو ژانیرو بدون شک زیباترین سواحل درون شهری را در خود دارد. ویژگی ای که در انتخاب آن به عنوان مقصد بازی های المپیک سال ۲۰۱۶ چندان هم بی تاثیر نبود. اما آب های آبی و سواحل طلایی کوپاکابانا، رازهای خطرناکی را در خود نگه داشته اند. این دریا مملو از دزدان دریایی و دیگر مجرمان است، بنابراین نیازی نیست بابت کوسه ها و دیگر موجودات دریایی نگران باشید، فقط حواستان به دارایی هایتان باشد!

چوپاتی، هند
تنها صفتی که نمی شود به این ساحل داد، صفت زیبا است! این ساحل که در شهر بمبئی هند قرار دارد به دلیل آلودگی و جمعیت زیادی که به داخل آن می روند، منظره ای نه چندان خوشایند دارد. تنها زمانی که می توانید این دریا را آرام و کمی تمیز تر ببینید، موقع غروب آفتاب است. زمانی که نورهای نارنجی و صورتی آسمان باعث می شوند آشغال های شناور در این دریا کمتر دیده بشوند. بسیاری از محلی ها برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها وارد این آب نمی شوند. بهتر است شما هم این کار را نکنید!

آخرین خبر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها