سرنوشت جداشده‌های استقلال؛ دوسرباخت

سرنوشت جداشده‌های استقلال؛ دوسرباخت
شنبه 4 شهريور 1396 - 19:48

جدایی از استقلال، سرنوشت خوبی برای لیست جداشده‌های آبی‌پوشان نبوده است. هیچ‌کدام از طرفین با جدایی این بازیکنان سرنوشت خوبی تا این‌جای فصل پیدا نکرده‌اند.

العالم-ایران / ورزشی

تا اینجای فصل نه استقلال توانسته بازیکنان باکیفیت‌تری از بازیکنان جدا شده جذب کند که آمار بهتری از خود برجای بگذارند و نه این بازیکنان توانسته‌اند در تیم جدید درخشش بیشتری داشته باشند.

 یکی از این جداشده‌ها کاوه رضایی بود. بازیکنی که اگرچه صدرنشینی را در لیگ بلژیک تجربه می‌کند اما تا هفته چهارم هیچ گل و پاس گلی برایش ثبت نشده است. رابسون جانواریو هم در لیگ پرتغال برای تیم بواویشتا سه بازی به میدان رفت. سه باخت و ۵ گل خورده حاصل عملکرد جانواریو و همبازیانش در این سه هفته بوده است. نتایج و آماری بدتر از استقلال این فصل.

دو جدا شده‌ دیگر هم تیمی ندارند که بخواهند عملکردی از خود به جای بگذارند. مگویان بعد از این که بحث حضورش در یکی، دو تیم داخلی مطرح شد همچنان بدون تیم است. او و مدیربرنامه‌هایش دلیل این بی‌تیم‌ ماندن را تاخیر منصوریان برای اعلام کردن نام این بازیکن در لیست مازاد می‌دانند. بهنام برزای یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال هم شرایطی مشابه دارد و فعلا خانه‌نشین است.

منبع: نود

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها