دیدار اعضای اتحادیه کارگران مصر از سوریه

دیدار اعضای  اتحادیه کارگران مصر از سوریه
شنبه 4 شهريور 1396 - 22:48

"جبالی المراغی" رئيس اتحادیه کارگران مصری و رئیس کمیسیون نیروی کار در پارلمان این کشور در رأس هیأتی متشکل از همه اعضای شورای اتحادیه و دبیر کل آن روز (پنجشنبه)، به سوریه سفر کردند.

العالم - مصر

جبالی المراغی مأموریت هیأت اعزامی اتحادیه کارگران مصر را حمایت از حکومت سوریه در جنگ علیه تروریسم و قدردانی از موفقیت های آن در آزادسازی سرزمین سوریه از اشغال تروریست ها برشمرد.

وی درمورد همزمانی این دیدار با درخواست گسترده مردم مصر برای ازسرگیری روابط کشورشان با سوریه تصریح کرد: رابطه ما به عنوان یک موسسه جامعه مدنی با سوریه و اتحادیه کراگران این کشور قطع نشده و در طول بحران و جنگ این کشور در مبارزه با تروریسم از سال 2011 با آنها در ارتباط بوده ایم و ما رابطه ای با درخواست مردمی و اقدامات سیاسی نداریم چراکه اتحادیه کارگران یک نهاد سیاسی نیست.

پیشتر اتحادیه کارگران مصری حمایت کامل خود از سوریه در مبارزه علیه تروریسم را اعلام کرده و بطور مستمر با اتحادیه کارگران سوری درارتباط بوده است. اعلام همبستگی کارگران سوری با مصر در زمان انفجار کلیساهای قبطی ها در اسکندریه آخرین آن می باشد. در زمان وقوع این جنایت تروریستی "جمال قادری" رئیس کل اتحادیه های کارگران سوریه با ارسال پیامی به جمالی المراغی همتای مصری خود، با خانواده های شهدای این حادثه تروریستی اعلام همبستگی کرد.

221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها