افزایش نارضایتی ها از رئیس جمهور فرانسه

افزایش نارضایتی ها از رئیس جمهور فرانسه
يکشنبه 5 شهريور 1396 - 12:44

رئیس جمهور جدید فرانسه روز به روز محبوبیت خود را از دست می دهد.

العالم - اروپا

تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که اکثر کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه مشارکت کردند ، از عملکرد امانوئل مکرون رئیس جمهور کشورشان راضی نیستند.

پایگاه الیوم السابع امروز یکشنبه گزارش داد : عدم رضایت اکثر مشارکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری چهار ماه پیش فرانسه نشان می دهد که مکرون با وجود دست یابی به پیروزی قاطع در این انتخابات عملکرد خوبی نداشته است .

تازه ترین نظرسنجی که توسط مؤسسه ایفوپ و به درخواست روزنامه لو ژورنال دو دیمانش برگزار شد ، حاکیست : میانگین نارضایتی از عملکرد مکرون به 57 درصد رسیده است که در مقایسه با نظرسنجی ژوئیه گذشته افزایش 14 درصدی نارضایتی از عملکرد وی را نشان می دهد.   

نتایج نظرسنجی نشان می دهد که میانگین حمایت از مکرون به 40 درصد کاهش یافته است که تعداد حامیان وی نیز در مقایسه با نظرسنجی ژوئیه گذشته 14 درصد کاهش یافته است .

امانوئل مکرون از زمان پیروزی در انتخابات با مشکلاتی همچون " کشمکش شدید نمایندگان پارلمان درباره تغییر قانون کار ، اختلافش با ارتش و کاهش کمک هزینه های مسکن" روبرو شده است .

نتایج نظرسنجی مؤسسه ایفوپ نشان می دهد که کاهش مستمر محبوبیت مکرون از ماه مه 2017 تاکنون بیشتر از کاهش محبوبیت فرانسوا اولاند رئیس جمهوری پیشین فرانسه در مدت مشابه است.

 

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها