منفورترین و بد نام ترین مدیران دنیای تکنولوژی!

منفورترین و بد نام ترین مدیران دنیای تکنولوژی!
يکشنبه 5 شهريور 1396 - 22:09

نزدیک شدن به پایان سال معمولا بوی آمار و ارقام و جمع بندی می دهد. موسسات آمارگیری در روزهای پایانی سال تلاش می کنند تا از هر آنچه می شود آمار گرفت، آمار بگیرند.

العالم - گوناگون

آمارهای پایان سال در واقع چکیده ای هستند از عملکرد افراد، سازمان ها و نهادها در طول 12 ماه سال. در همین راستا یک موسسه آمار به نام Glassdoor هم بیکار ننشسته و با نظر سنجی از کارمندان چند موسسه، منفورترین مدیران عرصه تکنولوژی را معرفی کرده است، گزارش حاضر نتیجه این نظر سنجی و آمار گیری است.

1. اورسلا بِرنز، Xerox

 

 

 

 

 

 

 

این خانم مدیر 53 ساله که از منطقه ای جرم خیز در منهتن نیویورک به مدیریت عامل زیراکس رسیده، باوجودیکه از آنجا به اینجا رسیده، چندان میان کارمندانش محبوب نیست و تنها 28%، از آنها از او راضی هستند.

2. تیم مورس، Yahoo

مدیر عامل موقت یاهو هم وضعی چندان بهتر از همتای خود در زیراکس ندارد و تنها 31% از کارمندانش از حضور او در راس این نهاد قدرتمند عرصه تکنولوژی راضی هستند.

3. استیو بالمر، Microsoft

وضع اولین میلیاردر از نظر ارزش دارایی در دنیا که همه ثروتش را از راه معاملات بورس به دست آورده هم چندان تعریفی ندارد. رضایت 35 درصدی مطمئنا برای این مدیر 55 ساله آمار چندان خوبی نیست.

4. لاول مک آدام، verison

مدیرعامل این شرکت مخابراتی هم به طور کلی به لحاظ محبوبیت در سطحی معمولی قرار دارد، چراکه توانسته رضایت 38% کارمندان خود را جلب کند.

5. جان اس رکستیلو، EA

مدیرعامل بزرگترین شرکت تولید، عرضه و فروش بازی های ویدئویی هم باید برای محبوبتر شدن میان کارمندانش بیشتر تلاش کند، چراکه تنها از 43% محبوبیت برخوردار است.

6. راندال استفنسون، AT&T
مدیرعامل بزرگترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس دهنده اینترنت پهن باند و دومین اپراتور تلفن همراه آمریکا با 49% محبوبیت در نیمه راه قرار دارد و طبیعتا با توجه به مسئولیتی که دارد باید سعی کند بیش از پیش جای خود را در دل کارمندانش باز کند.

7. سانجی جها، موتورولا

درست است که 53% از کارمندان موتورولا از سانجی حها راضی هستند، اما این رقم برای منفور شناخته شدن او کافیست.

8.تیم آرمسترانگ، AOL

محبوبیت مدیرعامل این شرکت سرویس دهنده اینترنتی هم چندان چنگی به دل نمی زند، چون تنها 55% از کارمندانش از او راضی هستند.

9. فیلیپ هام، T-Mobile

کارمندان T-Mobile هم خیلی دل خوشی از مدیرعاملشان ندارند و تنها 57 درصد از آنها رضایت خود را از عملکرد آقای هام ابراز کرده اند.

10. جان چمبرز، Cisco

چمبرز هم با کسب تنها 57% رضایت کارکنان سیسکو خود را در میان منفورترین مدیران جای داده است.

منبع: برترین ها 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها