عرضه ویژه کتابی از رهبر معظم انقلاب برای طلاب

عرضه ویژه کتابی از رهبر معظم انقلاب برای طلاب
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 12:09

انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه کتاب بدان، اَیَّدَک الله را از تاریخ ۶ الی ۸ شهریور با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

العالم-ایران/فرهنگی

 این کتاب حاوی توصیه‌ها و سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به طلّاب در سه فصل «کلیات»، «شئون و وظایف طلبگی» و «تکالیف سنگین علما» بوده و در ۱۷۶ صفحه در قطع رقعی به چاپ رسیده است.

در فصل اول این اثر به مباحثی مانند «طلبه در تراز انقلاب اسلامی باید چگونه باشد؟، رابطه‌ی غفلت از هدف و آفت برای طلبه‌ها از نظر معظّمٌ‌له، نقش و و ارزش ویژه‌ی طلبه به عنوان مهم‌ترین عنصر حوزه، عشق، شور، محبت و احساس وظیفه در کار طلبگی، مسئولیت‌های عمده‌ی یک روحانی از قبیل هدایت دینی، سیاسی و اجتماعی و موضوع بانوان طلبه به عنوان آبروی نظام اسلامی در جهان» پرداخته است. 

در فصل دوم این کتاب رهنمودهای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌(مدّظلّه‌العالی) در ارتباط با شئون و وظایف طلبگی مانند تحصیل، تهذیب، بصیرت سیاسی، تبلیغ و ورزش و نشاط آورده شده است. 

در آخرین فصل کتاب بدان، ایدک‌الله به تکالیف سنگین علما با مفاهیمی از قبیل فهم و انتقال معارف، مجاهدت برای مردم، حفظ آبروی انقلاب و حفظ موقعیت جمهوری اسلامی پرداخته شده است.  

علاقه ‏مندان می‌توانند برای تهیه‌ کتاب «بدان، اَیَّدَک الله» به پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار معظّمٌ‌له به نشانی www.Book-khamenei.ir و یا تماس با شماره تلفن‌های  ۶۶۴۹۳۵۴۸ ، ۶۶۴۸۳۶۹۵ و نیز  ارسال عدد ۳۲ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۰۱۲۰ اقدام کنند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها