آتش زدن جسد باغدار برای مخفی ماندن قتل

آتش زدن جسد باغدار برای مخفی ماندن قتل
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 19:10

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل قتل مرد 48 ساله آبیکی در این شهرستان خبر داد.

العالم - ایران | اجتماعی

سردار مهدی محمودی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آبیک و استان قزوین پس از اطلاع از کشف جسد سوخته فردی در باغات اطراف شهرستان آبیک با تشکیل کارگروه ویژه تلاش خود را برای حل معمای این قتل آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده چند نفر مظنون را در استان قزوین و یکی از استان های شمالی کشور دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی اظهارکرد: در بازجویی فنی ماموران یکی از مظنونان، به قتل مرد 48 ساله توسط یکی از دوستانش با شلیک تیر به وسیله اسلحه شکاری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: کارآگاهان بلافاصله فرد مورد نظر را در شهرستان آبیک شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزلش نیز یک قبضه اسلحه شکاری کشف و متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام مسئول گفت: متهم در بازجویی فنی و پیچیده ماموران به قتل باغدار آبیکی اعتراف و بیان کرد که با مقتول اصلا اختلافی نداشته و وی را به پیشنهاد دوستش که از بستگان مقتول بوده، با اسلحه شکاری به قتل رسانده است.

محمودی با اشاره به اینکه طبق اظهارات متهمان، علت وقوع جنایت اختلاف بر سر آب و زمین کشاورزی بوده است، تصریح کرد: متهم به قتل و یکی از بستگان مقتول به خاطر معاونت در قتل، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها