بادیگاردهای رهبر کره شمالی را بهتر بشناسید

بادیگاردهای رهبر کره شمالی را بهتر بشناسید
سه شنبه 7 شهريور 1396 - 21:40

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی که دایما از جانش در ترس است، تعدادی از ماموران سابق سرویس اطلاعاتی روسیه (کا.گ.ب) را برای حفاظت از جانش در برابر سوء قصد احتمالی دشمنان استخدام کرده است.

العالم - گوناگون

رهبر کره شمالی 10 نفر از ماموران سابق ضدتروریست کا.گ.ب(KGB)، برای آموزش نحوه تشخیص و عکس‌العمل در مقابل حملات تروریستی و سوء قصد به بادی‌گاردهایش را استخدام کرده است.

ماموران کا.گ.ب، سرویس اطلاعاتی و سازمان جاسوسی شوروی سابق، سالها تجربه ارزشمند و تمرینات طاقت فرسا برای دفاع از اهداف با ارزش این کشور در برابر اقدامات تروریستی و براندازی را گذرانده‌اند.

یک منبع موثق در گفتگو با خبرگزاری آساهی شینبام ژاپن گفته است که کیم جونگ اون از سیستم‌ سلاح‌های تهاجمی آمریکا مانند پهپاد‌های عقاب خاکستری (Gray Eagle) آمریکایی که قرار است از سال 2018 از سوی ارتش کره جنوبی علیه کشورش به‌کار گرفته شوند، شدیدا در هراس است.

خبرگزاری‌های کره جنوبی گزارش داده‌اند که در صورت تصمیم کره شمالی برای تهاجم به کشورهای دیگر، کره جنوبی و آمریکا قصد دارند با همکاری یکدیگر برای تشکیل یک نیروی متخصص سوء قصد مهلک برای قتل رهبر کره شمالی وارد عمل شوند.

منبع : جام جم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها