نتایج آزمون کارشناسی ارشد امشب اعلام می‌شود

نتایج آزمون کارشناسی ارشد امشب اعلام می‌شود
جمعه 10 شهريور 1396 - 12:22

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۰ امشب منتشر می‌شود.

العالم- ایران/ علمی 

حسین توکلی اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها ساعت 20 امروز (جمعه 10 شهریور) از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد قرار می‌گیرند، باید تنها در یکی از کد رشته‌ها ثبت نام کنند و امکان ثبت نام در هر دو کد رشته وجود ندارد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمام پذیرفته‌شدگان موسسات آموزش عالی باید به دستورالعمل بخش اول اطلاعیه اعلام نتایج و تمام پذیرفت‌شدگان دانشگاه آزاد باید به بخش دوم اطلاعیه اعلام نتایج مراجعه کنند.

توکلی ادامه داد: تمام پذیرفته شدگانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و مدارک مورد نیاز ثبت‌نام قبل از مراجعه به حضوری به دانشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: در صورتی‌که دانشگاه‌ها زمان مشخصی را برای ثبت‌نام اعلام نکرده باشند، پذیرفته‌شدگان باید از روز دوشنبه 13 شهریور تا چهارشنبه 15 شهریور 96 با در دست‌داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به دانشگاه مراجعه کنند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها