چه کسی دستور حرکت شبانه دانش‌آموزان هرمزگانی به سمت داراب را صادر کرد؟

چه کسی دستور حرکت شبانه دانش‌آموزان هرمزگانی به سمت داراب را صادر کرد؟
جمعه 10 شهريور 1396 - 15:59

در حالی که بخشنامه‌های مکرری در مورد آیین‌نامه اردوهای دانش‌آموزی صادر شده اما باید بررسی شود که چه کسی دستور حرکت شبانه دانش‌آموزان هرمزگانی را برای شرکت در این اردو صادر کرده است.

العالم _ ایران / اجتماعی

 زمان حرکت دانش‌آموزان هرمزگانی که در بامداد روز جمعه در جاده داراب دچار سانحه واژگونی شدند، 12 شب از بندرعباس بوده است و پلیس نیز اعلام کرده که بر اساس اطلاعات موجود بر روی سیستم پایش اطلاعات با سرعت حدود 84 تا 87 کیلومتر به دیواره پل موجود در کنار جاده برخورد کرده است.

خواب‌آلودگی راننده اتوبوس عامل اصلی این تصادف از سوی رئیس پلیس راهور استان فارس اعلام شده است و همین طور دادستان فارس دستور ویژه‌ای برای بررسی استفاده از الکل و یا مواد مخدر از سوی راننده صادر کرده است.

در این سانحه که دست کم 10 نفر از دانش‌آموزان نخبه هرمزگان تاکنون کشته و بیش از 25 نفر نیز به شدت زخمی شده‌اند، سؤالات اساسی در ذهن مردم به وجود آمده که چه کسی دستور حرکت شبانه دانش‌آموزان به سمت شیراز از مسیر داراب را صادر کرده است؟

در حالی که بارها از سوی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌های متعدد از مدارس و ادارات کل خواسته شده که از اعزام اردوهای دانش‌آموزی در ساعات شب جلوگیری کنند اما باید دید چه کسی و بر اساس چه مجوزی دانش‌آموزان نخبه دختر در مدارس فرزانگان را شبانه آن‌هم ساعت 12 شب عازم شیراز کرده است؟

امیدواریم برخورد با عاملان این غفلت و بی‌تدبیری به صدور چند پیام تسلیت محدود نشود!

فارس

علت واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها