وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

آخرین جزئیات وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده هرمزگانی

آخرین جزئیات وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده هرمزگانی
شنبه 11 شهريور 1396 - 08:30

وزیر آموزش و پرورش با اعلام جزئیات وضعیت دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی گفت: ۷ دانش آموز، یک فرهنگی و کمک راننده فوت کردند و ۳۴ نفر مصدوم شدند.

العالم ـ ایران ـ اجتماعی

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان سانحه دیده هرمزگانی در سفر به داراب اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از دانش آموزان به دلیل شدت جراحات به شیراز منتقل شدند و در داراب نبودند.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در داراب بودند عمومأ حالشان خوب بود به جز دو دانش آموز که در آی سی یو  منتظر عمل جراحی بودند، حال عمومی بقیه نسبتاً خوب بود.

بطحایی افزود: 5 دانش آموز با بالگرد به شیراز منتقل شدند که 3 نفر از نظر وضعیت جسمی خوب نبودند و 2 نفر دیگر وضعیت مناسبی داشتند؛ امیدواریم خداوند کمک کند در این دانش آموزان بهبودی حاصل شود.

وی در خصوص آمار جانباختگان گفت: 7 نفر از دانش آموزان، یک نفر از همکارانم در آموزش و پرورش و کمک راننده فوت شده اند و 34 نفر زخمی هستند.

به گزارش فارس، وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: وظیفه شغلی و اخلاقی بنده است که این موضوع را تا اخر دنبال کنم ضمن اینکه مصدومان این حادثه دانش‌ آموزان دختر دوره متوسطه شهرهای رودان و میناب بودند که حتما باید تحت حمایت های مشاوره ای قرار بگیرند چون معمولا بعد از این حوادث، آسیب های روحی و روانی به هر حال با آنها همراه خواهد بود و نیاز به مشاوره های تخصصی خواهند داشت.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز عضو تشکیلات فرزانگان استان هرمزگان ساعت سه و 59 دقیقه بامداد جمعه در شهرستان داراب روی داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها