انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در حومه حماه

انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در حومه حماه
شنبه 11 شهريور 1396 - 18:20

ستاد اطلاع رسانی جنگ سوریه اعلام کرد، در پی پیشروی ارتش سوریه به طرف شهر عقیربات و تنگ شدن عرصه بر عناصر داعش، تروریست های انتحاری دو خودروی بمب‌گذاری شده را در منطقه عقیربات در حومه حماه منفجر کردند.

العالم - سوریه

به گزارش شبکه روسیاالیوم، گروه‌های تروریستی، خودروی اول را در حین پیشروی ارتش سوریه به طرف عقیربات و خودروی دوم را در روستای جروح در منطقه عقیربات در شرق حماه که به تازگی به تصرف ارتش درآمده، منفجر کردند. از تعداد کشته یا زخمی های این انفجار تروریستی گزارشی منتشر نشده است.

وزارت دفاع روسیه پیشتر در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسی با ادامه عملیات، عرصه را بر تروریست های داعشی در شهر عقیربات تنگ تر کردند.

این وزارتخانه با اشاره به اینکه آزادسازی دیرالزور به معنای شکست استراتژی گروهک تروریستی داعش محسوب می شود، افزود: ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسیه به منظورشکست محاصره دیرالزور، با موفقیت به طرف این شهر پیشروی کردند.

شهر عقیربات در شرق حماه در 40 کیلومتری مرکز اصلی کمک رسانی به تروریست های داعش در حومه صحرای سوریه قراردارد و تروریست ها از آن برای حمله به مرکز مسکونی و چاههای نفتی در نزدیکی حومه تدمر استفاده می کنند.

221

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها