روز پرحادثه آزاد راه کرج- قزوین / 2کشته و 6 مصدوم

روز پرحادثه آزاد راه کرج- قزوین / 2کشته و 6 مصدوم
شنبه 11 شهريور 1396 - 18:51

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: در اولین روز هفته جاری در 2 سانحه رانندگی در آزاد راه کرج- قزوین 2 نفر کشته و 6 مصدوم برجای ماند.

العالم - ایران

دکتر مهرداد بابایی گفت: درحادثه اول که ساعت 9:55 امروز در لاین شمالی اتوبان کرج- قزوین و در پل کردان بین 2 دستگاه خودرو سواری پرشیا و 405 رخ داد، 5 نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: با توجه به تعداد مصدومان و محل وقوع حادثه، هماهنگی های لازم برای پرواز بالگرد و انتقال هوایی مصدومان انجام شد.
این مسئول خاطر نشان کرد:دراین حادثه 3 مرد و2 زن مصدوم شدند که ابتدا با آمبولانس های اورژانس به محدوده پل های کردان در لاین شمالی آزاد راه انتقال یافتند و سپس با بالگرد پایگاه هوایی به بیمارستان البرز منتقل شدند.
بابایی اظهار داشت: در حادثه مرگباری که در ساعت 11:33 امروز درخط جنوبی آزاد راه قزوین- کرج در محدوده خروجی ینگی امام ، بین یک دستگاه تریلر و یک دستگاه سواری پراید رخ داد، 2نفراز سرنشینان خودروسواری پرایدشامل یک مرد 62 ساله ویک زن 85 ساله به علت شدت صدمات وارده در دم جان باختند.
این مسئول خاطر نشان کرد: یک نفر از سرنشینان خودرو پراید که زن 56 ساله ای بود در این حادثه مصدوم شد که ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی با آمبولانس اورژانس البرز به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ انتقال یافت.
آزاد راه کرج- قزوین یکی از مسیر های پر تردد و پر حادثه کشور محسوب می شود، روزانه 250 هزاردستگاه خودرو در این آزاد راه تردد می کند.

منبع : irna

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها