تنها خواسته روسیه در سوریه از زبان سفیر این کشور

تنها خواسته روسیه در سوریه از زبان سفیر این کشور
شنبه 11 شهريور 1396 - 22:25

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت کشورهای غربی سرانجام به نقش تلاش های روسیه در بهبود اوضاع سوریه اذعان خواهند کرد.

العالمسوریه

"واسیلی نبنزیا" سفیر روسیه در سازمان ملل متحد در گفت و گو با خبرنگاران روسی در نیویورک تاکید کرد که همچنان امیدوار است راه حل سیاسی، پایان بخش بحران سوریه باشد.

روسیه الیوم در گزارشی نوشت: سفیر روسیه در سازمان ملل در این گفت وگو با بیان این که دیگر نمی توان به تغییرات مثبت در سوریه اعتراف نکرد، گفت: همه کشورها از جمله کشورهایی که با ما دشمنی ورزیدند و به شدت ما را مورد انتقاد قرار دادند، چاره ای جز این ندارند که به تغییرات مثبت در زمینه ثبات در سوریه و نقش تلاش های روسیه در این خصوص اعتراف کنند.

وی در ادامه به تحقق پیروزی در عرصه مقابله با تروریسم، کاهش چشمگیر مناطق تحت اشغال تروریست ها، ایجاد مناطق امن و تضمین ارسال کمک های انسانی به مناطق بحرانی سوریه اشاره کرد و گفت: علائم و نشانه های تحقق راه حل سیاسی در سوریه پدیدار شده است.

این دیپلمات روسی گفت: ما تنها یک چیز در سوریه می خواهیم و آن این است که راه حل سیاسی در سوریه محقق شود و مردم سوریه سرنوشت خود را تعیین کنند.

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها