خسته‌ترین تیم جهان

خسته‌ترین تیم جهان
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 08:28

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: با توجه به مسابقات متعددی که پشت سر گذاشتیم، خسته ترین تیم جهان هستیم.

العالم - ایران / ورزشی

پیمان فخری در مورد عملکرد تیم ملی شمشیربازی در مسابقات دانشجویی اظهار داشت: ما در این رقابت‌ها دنبال این بودیم که بتوانیم یک مدال بگیریم و جایگاه خودمان را حفظ کنیم اما خوشبختانه با 3 مدال برگشتیم. خیلی خوشحالم که 2 نفر از شاگردانم یعنی محمد فتوحی و محمد رهبری توانستند مدال بگیرند. 

وی ادامه داد: با این کارها نشان دادیم و ثابت کردیم شمشیربازی قائم به فرد نیست و یک کار حساب شده پشت آن وجود دارد و اگر مدال‌آوران و قهرمانان گذشته هم نباشند آنقدر به خودم اطمینان دارم که یک نفر می‌سازم و می‌آورم.

فخری با اشاره به اینکه ما در این رقابت‌ها در بخش تیمی هم نائب قهرمان شدیم، تاکید کرد: کره‌ای که تیم قهرمان جهانش را شرکت داده بود به سختی توانست مقابل ما پیروز شود و حتی تا امتیاز 30 تقریبا برابر پیش می‌رفتیم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر در مورد ادامه برنامه‌ها، گفت: تیم ما در حال حاضر خسته‌ترین تیم جهان است چون مسابقات زیادی را پشت سر گذاشته است. فعلا بچه‌ها در استراحت مطلق هستند و از اواسط مهرماه کارمان را آغاز می‌کنیم. نخستین رقابت ما جام جهانی الجزایر است که آبان ماه برگزار می‌شود و تا پایان سال 4 جام جهانی دیگر را پیش رو داریم.

منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها