ون مسافرتی سیتروئن، نخسه‌ی ریپ‌کرل معرفی شد

ون مسافرتی سیتروئن، نخسه‌ی ریپ‌کرل معرفی شد
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 10:06

مدل جدیدی از ون مسافرتی اسپیس تورر سیتروئن با همکاری شرکت ریپ‌کرل تولید شده است که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی خواهد شد.

العالم - ایران / اجتماعی

ریپ‌کرل، یک شرکت تولیدکننده‌ی لوازم موج‌سواری است. پس از عرضه موفقیت‌آمیز ون مسافرتی سی ۴ کاکتوس ریپ‌کِرل، مدیران سیتروئن از رونمایی نسخه‌ی اسپیس تورر  این ون مسافرتی، در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خبر دادند. نسخه‌ی اسپیس تورر ۲ دیفرانسیل خواهد بود و با تمرکز بر نیازهای مسافرتی (به‌ویژه موج سواران) هدف‌گذاری شده است.

با استفاده از تجهیزات مسافرتی شرکت آلمانی پوسل و سیستم دو دیفرانسیل از برند فرانسوی دنگل، ون اسپیس تورر سیتروئن به یک خودروی مسافرتی کامپکت و همه‌جارو تبدیل شده است.

از جمله تجهیزات اضافه‌شده به این ون، می‌توان به دوش حمام، آشپزخانه به همراه اجاق‌گاز، یخچال، سینک ظرف‌شویی و آبخوری، سیستم هشدار وضعیت آب‌وهوا و یک گاوصندوق کوچک جهت نگهداری کلیدها، تلفن‌های همراه و کیف پول اشاره کرد.

اسپیس تورر ریپ‌کِرل، در روز می‌تواند ۷ سرنشین را در راحتی کامل با خود حمل کند و در شب، با استفاده از ۲ تخت دونفره و سقفی که بالا می‌رود، فضای خواب راحتی در اختیار ۴ نفر بگذارد.

این ون مسافرتی مفهومی با استفاده از پیشرانه‌ی توربوشارژ ۲ لیتری دیزل BlueHDi 150 S&S به همراه ۲ اینترکولر، ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن‌متر گشتاور از دور موتور ۲.۰۰۰ دور بر دقیقه در اختیار قرار می‌دهد. کابین راننده، علاوه بر امکان نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD)، سیستم ترمز و ایمنی مدرن، رهیاب سیتروئن و اپلیکیشین میرور اسکرین به همراه دارد و مشابه مدل استاندارد اسپیس تورر به نظر می‌رسد.

این ون مسافرتی یادآور ون‌های مسافرتی قدیمی است که برای موج‌سواران عرضه می‌شد. محصول مشترک شرکت ریپ کرل و سیتروئن، میزبان موج‌سواران در رقابت‌های موج‌سواری اروپا است که از مهرماه تا دی‌ماه سال جاری در کشورهای بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا برگزار می‌شود و پس از آن، هم‌سفر اسکی‌بازان در رقابت‌های تور کوهستان‌های فرانسه، سوئیس و اتریش خواهد بود.

این ون مسافرتی توسط لوئیس ترنر و دخترش اِلی در جنوب ایرلند تست شده است که ویدئوی زیر، گوشه‌ای از این سفر را نشان می‌دهد. خانواده ترنر، سال‌ها است که برای موج‌سواری به اقصی نقاط دنیا سفر می‌کنند. الی قهرمان سال ۲۰۱۶ در بریتانیا بود و اکنون در رده دوم بهترین موج‌سواران جوان اروپا قرار دارد. الی در مورد این ون می‌گوید:

من و پدرم واقعا از تجربه این سفر لذت بردیم. مهم‌ترین موردی که ما را واقعا تحت تأثیر قرار داد، کاربردی بودن این ون به لطف اندازه و طراحی هوشمندانه آن است. واقعا می‌توان به‌عنوان خودروی روزمره یا یک خودرو برای کمپ زدن در مکان‌های بکر از آن استفاده کرد. به خاطر نورپردازی فضای داخلی و همچنین کیفیت ساخت آن، می‌توان اوقات راحتی در این ون تجربه کرد.

منبع: زومیت

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها