کی‌روش دلیل رفتن نکونام را فاش کرد

کی‌روش دلیل رفتن نکونام را فاش کرد
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 12:41

کارلوس کی‌روش پس از مدت‌ها امروز دلیل جدایی نکونام از کادرفنی تیم ملی را فاش کرد.

العالم - ایران / ورزشی

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی درباره بازی مقابل سوریه گفت: نتایج و اعداد روی میز است و گویاست. سوریه با نتایج خوب همه را شگفت زده کرده است. ما همه هشیار هستیم و بازیکنان با انگیزه بالا آماده است. سوریه رفتار خوبی در مالزی نداشت و بازیکنانش خشن بودند به همین دلیل با آمادگی بالا و با انگیزه بالا مقابل سوریه بازی می‌کنیم.

وی درباره رکوردی که ایران در این بازی‌ها کسب کرده، عنوان کرد: مطمئناً این رکوردها برای ما مهم است. به خاطر عملکرد خوب‌مان درون زمین این نتیجه و رکورد خاص کسب شده است. در ذهن ما این نیست که از قبل نتیجه را مشخص و مرور کنیم بلکه تلاش می‌کنیم درون زمین با عملکرد خوب نتیجه لازم را بگیریم. اگر بتوانیم این رکوردی را که داریم حفظ کنیم نتیجه خوب برای ما و هواداران خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاقاتی که روز گذشته بعد از بازگشت تیم ملی در فرودگاه رخ داد، درباره مصاحبه نکردنش و اینکه دلیل عدم مصاحبه به خاطر بی‌توجهی و عصبانی به دلیل عدم امکانات بود، تصریح کرد: به آن موضوع هیچ ارتباطی نداشت، مسائلی است که ماه‌ها اتفاق افتاده و هنوز پابرجاست. اتفاقی که روز گذشته بعد از ورود تیم ملی رخ داد در میان مسافران و چمدان‌ها فضای خوبی را برای مصاحبه مهیا نکرد، بعد از ۷ سال باز هم ما شاهد این اتفاقات بودیم و اتفاق دیروز نشان داد هنوز رفتار حرفه‌ای جاری نیست. اصحاب رسانه، مسافران و چمدان‌ها به صورت میکس کنار هم بودند و فضای خوبی نبود.

وی افزود: اتفاق دیروز نشان داد مشکلات هنوز پابرجاست. با در نظر گرفتن دستاوردها و نتایجی که کسب شد هنوز بین مسئولان و تیم فاصله زیادی وجود دارد و  بی‌تفاوتی هم هست. ما زمان را از دست می‌دهیم تا تیم را آماده کنیم. بازی با روسیه به خاطر دوستی که آنجا داشتم و با سرمربی این تیم ارتباط داشتم هماهنگ شد. چند روز قبل گفته بودیم قرار است بازی دوستانه‌ای پیش از بازی با روسیه داشته باشیم اما این بازی احتمال خیلی زیاد امروز لغو می‌شود چون هنوز بودجه‌ای برای این بازی دوستانه نیست. همین اتفاقات باعث می‌شود تا ما زمان را از دست بدهیم.

کی‌روش در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به مطالبی که در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر انتقاد از ملی پوشان بابت خواسته هایشان برای پاداش منتشر شده، یادآور شد: جالب اینجاست که این روزنامه هرچه بخواهد می‌نویسد اما خبرنگارش اینجا نیست. آنها تلاش می‌کنند روحیه بازیکنان و افتخارات تیم ملی را دست کم بگیرند. 

وی افزود: اینجور وانمود می‌کنم که کاری که از طرف من و بازیکنان انجام شد را برخی می‌خواهند زیر سوال ببرند و به ما درس اخلاقی بدهند. می‌خواهم بگویم آنها در جایگاهی نیستند که به ما درس اخلاق بدهند. افرادی که اینجا حضور ندارند گاهی چیزهایی می‌نویسند که به آنها گفته می‌شود و تنها بازیکنان هستند که با جنگجویی در میادین شرکت می‌کنند و این افتخارات را به دست می‌آورند. شما از تهدیدی که علیه من و بازیکنان انجام می‌شود جلوگیری کنید و اجازه دهید کارمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با مطرح شدن شایعه تبانی ایران و سوریه یادآور شد: این مسائل استحقاق صحبت کردن را ندارد که ما حتی بخواهیم حرفش را بزنیم، این حرف‌ها آنقدر کثیف و بزدلانه است که نباید درموردش صحبت کنیم، آنهایی که این مسائل را می‌گویند می‌خواهند یک علامت سوال بزرگ مقابل دستاوردهای تیم ملی قرار بدهند. توصیه من به رسانه‌ها این است که این صحبت‌ها را فراموش کنید و تلاش کنید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشورمان انجام شود. عذرخواهی می‌کنم بابت اینکه می‌گویم کشورمان، چرا که تا وقتی این پیراهن بر تن من است و اینجا مسئولیت دارم و بعد از آن تا پایان عمرم به ایران کشورم می‌گویم. از شما ممنون می‌شوم اگر بتوانید با فعالیت خود به آماده‌سازی تیم ملی و اجرای برنامه ما کمک کنید.

کی‌روش در رابطه با اینکه آیا هزینه برنامه‌های تیم ملی تأمین خواهد شد، تصریح کرد: می‌دانم راجع به چه موضوعی صحبت می‌کنید. سعی می‌کنیم یک حساب بانکی باز کنیم تا شاید مردم کمک کردند. 

وی در رابطه با برگزاری جشن صعود به جام جهانی بعد از بازی با سوریه گفت: این جشن‌ها را در اختیار فدراسیون می‌گذاریم و ما کارمان را انجام می‌دهیم و سپس به منزل می‌رویم، عکس و جشن برای افراد دیگر بمانند. ما بازی‌مان را می‌کنیم و سپس به خانه نزد همسر و فرزندانمان می‌رویم، جشن باشد برای دیگران.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی در مورد دلیل غیبت مسعود شجاعی عنوان کرد: راجع به جواد نکونام صحبت می‌کنیم. علت اینکه او دیگر اینجا نیست این است که هفت ماه از حقوقش را دریافت نکرده است. بیایید صحبت در مورد نکونام را شروع کنید.

منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها