طعمه قرار دادن زنان خیابانی برای سرقتهای میلیونی + عکس

طعمه قرار دادن زنان خیابانی برای سرقتهای میلیونی + عکس
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 18:12

بعد از اینکه خانمها سوار بر خودرو می‌شدند با موتورسیکلت به سمت خودروی موردنظر رفته و آن را متوقف می‌کردم، سپس با کارت شناسایی جعلی خود را مأمور معرفی می‌کردم و به اتهام اینکه رانندگان قصد ارتباط نامشروع با خانمها را داشتند ...

العالم - ایران / اجتماعی

اواخر زمستان سال گذشته مرد شصت ساله‌ای با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران اعلام کرد که توسط یک مرد مأمورنما مورد سرقت قرار گرفته است.

وی در اظهارتش درباره جزئیات سرقت به بازپرس گفت: با خودروی شخصی در حال رفتن به منزلم بودم که در حوالی چهارراه سبلان خانمی از من آدرس پرسید، چون مقصد این خانم به منزلم نزدیک بود او را سوار بر خودرویم کردم تا وی را به مقصدش برسانم، چند دقیقه از سوار شدن این خانم به خودرویم نگذشته بود که مرد موتورسواری جلوی خودرویم را گرفت و از من پرسید با آن خانم چه کار و رابطه‌ای دارم، آن مرد کارتی به من نشان داد و مدعی شد مأمور پلیس است.

وی افزود: مرد موتورسوار به من گفت به دلیل مزاحمت برای آن خانم باید با وی به کلانتری بروم، سپس با شخص دیگری تماس گرفت و از آن شخص خواست تا نیروی کمکی به محل بفرستند و تلفن‌همراهش را به من داد تا با آن شخص صحبت کنم، شخصی که پشت تلفن بود به من گفت که با مرد موتورسوار همکاری کنم و گرنه 5 میلیون تومان جریمه می‌شوم، من نیز در ابتدا به مرد موتورسوار گفتم چنین پولی ندارم که به او دهم اما در نهایت 500 هزار تومان وجه نقد به وی داده و سپس به منزلمان رفته و سه النگو و دو انگشتر زنم را به ارزش حدودی 5 میلیون تومان به مرد موتورسوار دادم و وی پس از گرفتنن پول و طلاها رهایم کرد و متواری شد، اکنون از این شخص به خاطر سرقت پول و طلاها شکایت دارم.

با ثبت این شکایت تیمی از مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران با دستور علی وسیله ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 برای شناسایی و بازداشت سارق مأمورنما دست به کار شدند.

تلاش برای بازداشت متهم ادامه داشت که افراد دیگری نیز با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت اعلام کردند به همین شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند.

یکی دیگر از شاکیان در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: با خودرویم در خیابان دماوند در حال تردد بودم که دو خانم را به عنوان مسافر سوار بر خودرو کردم، لحظاتی پس از سوار شدن خانمها به خودرو، مرد موتورسواری مقابل خودرویم را گرفت و با نشان دادن کارتی مدعی شد که مأمور است، این فرد مدارک خودرویم را از من خواست و اعلام کرد به دلیل مزاحمت برای بانوان باید به کلانتری بروم، در نهایت من به کارت عابربانک آن مرد سه میلیون تومان انتقال وجه دادم و وی مرا رها کرد و رفت.

پس از ثبت این شکایتها کارآگاهان در اواخر مرداد ماه سال جاری موفق به شناسایی متهم شده و وی را بازداشت کردند.

متهم پس از بازداشت به سرقتها اقرار کرد و در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: با چند زن خیابانی آشنا شده بودم و از آنها برای سرقت استفاده می‌کردم، آنها را در مکانهای مشخصی در مناطق شرق تهران مانند میدان خراسان، میدان امام حسین (ع)، تهرانپارس و ... به عنوان طعمه در کنار خیابان گذاشته و از آنها می‌خواستم سوار بر خودرو مردان غریبه شوند.

وی ادامه داد: لحظاتی بعد از اینکه خانمها سوار بر خودرو می‌شدند با موتورسیکلت به سمت خودروی موردنظر رفته و آن را متوقف می‌کردم، سپس با کارت شناسایی جعلی خود را مأمور معرفی می‌کردم و به اتهام اینکه رانندگان قصد ارتباط نامشروع با خانمها را داشتند و با تهدید معرفی و بردن آنها به کلانتری از آنها به صورت نقدی و کارت به کارت مبالغی را سرقت و اخاذی می‌کردم.

پس از اعتراف متهم به سرقت و استفاده از چند زن در سرقتها، کارآگاهان موفق به شناسایی دو زن شده و آنها را بازداشت کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها