تصمیمی که ترامپ را سرنگون می کند!

تصمیمی که ترامپ را سرنگون می کند!
دوشنبه 13 شهريور 1396 - 12:20

"جولین آسانژ"، بنیانگذار پایگاه اطلاع رسانی افشاگر "ویکی لیکس" گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چنانچه بخواهد روابط تجاری آمریکا با چین را متوقف کند، از قدرت برکنار می شود.

العالم - آمریکا

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز به دنبال ششمین آزمایش هسته ای کره شمالی گفت که واشنگتن پاسخ های احتمالی به این اقدام پیونگ یانگ از جمله توقف داد و ستد با کشورهایی را که با کره شمالی روابط تجاری دارند، بررسی می کند.

ترامپ در صفحه تویتر خود نوشت: "البته گزینه های دیگری هم هستند، آمریکا توقف روابط تجاری با کشورهایی را که با کره شمالی روابط تجاری دارند، بررسی می کند".

رئیس جمهور آمریکا همچنین بر آمادگی واشنگتن برای استفاده از سلاح هسته ای علیه پیونگ یانگ در صورت لزوم، تأکید کرد.

 "جولین آسانژ" معتقد است ترامپ اگر بخواهد روابط تجاری آمریکا با چین را قطع کند، با توجه به اهمیت روابط تجاری و مالی بین واشنگتن و پکن، از سمت خود برکنار خواهد شد.

وی در صفحه تویتر خود نوشت: "نود درصد از حجم روابط تجاری کره شمالی با چین است و اگر ترامپ بخواهد تجارت 650 میلیارد دلاری آمریکا با چین را متوقف کند، از قدرت برکنار می شود".

ترامپ از زمان روی کار آمدن تا کنون بخش عمده ای از محبوبیت خود را از دست داده است؛ میزان محبوبیت وی در ژوییه گذشته به 36 درصد رسید و این میزان، در میان رؤسای جمهور آمریکا طی 70 سال گذشته بی سابقه است.

208

پربیننده ترین خبرها