گاردین: تلاش "داعش" برای جذب خبرنگار انگلیسی!

گاردین: تلاش
دوشنبه 13 شهريور 1396 - 12:45

یک روزنامه چاپ انگلیس از تلاش گروه تروریستی داعش برای جذب خبرنگاری به منظور انجام عملیات تروریستی در منطقه پل لندن پرده برداشت.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، روزنامه "گاردین" به نقل از یک خبرنگار که نخواست نامش فاش شود گفت که وی به منظور تهیه گزارشی درباره گروه های افراطی، طی دو سال گذشته از طریق شبکه اجتماعی تویتر با عناصر گروه تروریستی داعش تماس گرفته است.

به نوشته این روزنامه، تروریست های داعش سعی کردند وی را برای انجام یک حمله تروریستی نزدیک پل لندن، به طور مستقل یا در قالب یک تیم، مجاب کنند؛ وی تصریح کرد که این ماجرا یک سال قبل از وقوع حمله تروریستی در این محل اتفاق افتاد.

گاردین می نویسد این خبرنگار به منظور تکمیل پروژه تحقیقاتی خود با تعداد دیگری از عناصر گروه تروریستی داعش تماس برقرار کرد. آنها در این تماس ها به وی گفتند که قصد حمله های تروریستی بیشتری دارند و اینکه از کجا می توان سلاح تهیه کرد.

گفتنی است در روز سوم ژوئن گذشته سه نفر تروریست، سوار بر کامیون، مردمی را که در محل پل لندن بودند، زیر گرفتند سپس از ماشین پیاده شده و با چاقو به رهگذران حمله کردند. در این حمله، 8 نفر کشته شدند اما نیروهای امنیتی توانستند مهاجمان را به قتل برسانند.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها