ناپدید شدن خانواده های داعشی در الحویجه

ناپدید شدن خانواده های داعشی در الحویجه
دوشنبه 13 شهريور 1396 - 14:29

یک منبع محلی در کرکوک از فراگیر شدن "تب" تسلیم داوطلبانه و بدون درگیری در میان عناصر "داعش" در "الحویجه" خبر داد و گفت که همزمان با ناپدید شدن ابهام آلود ده ها خانواده داعشی، موج اختلافات داخلی بین سرکرده های داعش در این شهر شدت گرفته است.

العالم - عراق

این منبع آگاه به شبکه خبری سومریه گفت: "با آزادسازی موصل و پس از آن تلعفر، تمام پشتوانه های روحی و روانی گروه تروریستی داعش برای بالا بردن روحیه عناصر خود از بین رفته و تصور شکست ناپذیری از حکومت داعش در میان عناصر آن، در هم شکسته است".

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود تصریح کرد: "تب تسلیم داوطلبانه و بدون درگیری به نیروهای امینی عراق در میان عناصر داعش در الحویجه فراگیر شده و آنها به طور علنی بدون هیچ ترسی درباره این موضوع حرف می زنند".

این منبع خاطرنشان کرد: "موج اختلافات شدید سرکرده های رده اول داعش بر سر تسلیم یا عدم تسلیم را فرا گرفته است".

وی افزود: "این در حالی است که ده ها خانواده سرکرده ها و عناصر داعش در شرایط ابهام آلودی ناپدید شده اند. برخی خبرها حکایت از آن دارد که آنها تحت پوشش خانواده های آواره به مناطق دیگر گریخته اند".

الحویجه از مهمترین پایگاه های گروه تروریستی داعش در استان کرکوک است که در ژوئن 2014 با اشغال آن درآمد. هم اکنون مقدمات آزادسازی این شهر در جریان است.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها