نزدیک شدن ارتش و شادی اهالی دیرالزور

نزدیک شدن ارتش و شادی اهالی دیرالزور
سه شنبه 14 شهريور 1396 - 00:32

برخی از ساکنان شهر دیر الزور از شب گذشته به خیابانها آمدند و از اینکه نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش در حال پیشروی به سوی این شهر هستند تا گروه تروریستی داعش را از این شهر بیرون کنند، شادمانی کردند.

العالم - سوریه

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، از روز یکشنبه شادمانی مردم در شهر دیر الزور و مشخصا در محله الجوره واقع در غرب دیر الزورکه تحت محاصره داعش است، آغاز شده است. شادمانی مردم در این محله از دیشب آغاز شده است زیرا آنان شاید صداهای درگیری ها را با تروریستهای داعش از سمت غربی می شنوند.

ارتش سوریه فاصله خود را با دیر الزور کم کرده و در اطراف دیر الزور به خصوص در غرب آن در حال نبردهای شدید با تروریستهای داعش است. داعشی‌ها تعداد زیادی مین و بمب و مواد منفجره در اطراف دیر الزور کار گذاشته اند که همین کار پیشروی نیروهای سوری را کند کرده است. تروریستها در عین حال به شدت از هم پاشیده اند . ارتش سوریه از چند محور در حال پیشروی به سوی دیر الزور است.

خبرنگار المنار درباره وضع داعش در شرق حماه نیز گفت: تنها چند گروه کوچک تروریستی در شرق حماه مانده اند و به زودی به حضور داعش در حومه شرقی حماه پایان داده خواهد شد.

وی افزود: حومه شرقی حمص نیز به عملیات نظامی محدودی نیاز دارد تا به حضور تروریستها در آن پایان داده شود.

خبرنگار این شبکه با اشاره به پیشروی ها و موفقیتها در حومه های شرقی حمص و حماه و نیز دیر الزور گفت:یک تحول راهبردی در نبرد در جریان است و پایان حضور تروریستها در سراسر سوریه نزدیک است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها