پناهیان در پیش خطبه‌های نماز جمعه:

بی آبروترین دولت‌ها در برابر مسئله میانمار سکوت می‌کنند

بی آبروترین دولت‌ها در برابر مسئله میانمار سکوت می‌کنند
جمعه 17 شهريور 1396 - 13:01

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: اخیرا یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما از ارتش میانمار دفاع می کنیم؛ بی آبروترین دولت ها در برابر چنین مسائلی سکوت و یا منافقانه آن را محکوم می کنند اما این رژیم می آید و می گوید که خشونت در میانمار به مصلحت است.

العالم- ایران/ سیاسی

حجت الاسلام علیرضا پناهیان کارشناس مسائل مذهبی امروز در پیش خطبه های نماز جمعه با اشاره به واقعه غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر عرصه سیاسی را از بی تقوایی تطهیر کرد.

وی با بیان اینکه جنایات میانمار نتیجه شوم حاکمیت سرمایه داران زالو صفت در عرصه جهانی است افزود: اخیرا یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما از ارتش میانمار دفاع می کنیم؛ بی آبروترین دولت ها در برابر چنین مسائلی سکوت و یا منافقانه آن را محکوم می کنند اما این رژیم می آید و می گوید که خشونت در میانمار به مصلحت است.

پناهیان در همین باره تصریح کرد: اگر آمریکا و اسرائیل حمایت نمی کردند، اصلا این ها(دولت میانمار) جرات می کردند دست به چنین جنایاتی بزنند؟ این ها نتیجه پاک نبودن عرصه سیاست است. 

وی با بیان اینکه امروز می توانیم در دنیا با سربلندی درباره سیاستمداران کشور خود صحبت کنیم گفت: ما در دنیا آبرومندیم؛ میان مسئولین ما با دنیا فاصله وجود دارد اما این فاصله کم است و باید زیاد باشد تا بتوانیم جامعه خود را به عنوان الگو به دنیا معرفی کنیم. 

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها