تظاهرات نمازگزارن در حمایت ازمسلمانان میانمار

تظاهرات نمازگزارن در حمایت ازمسلمانان میانمار
جمعه 17 شهريور 1396 - 15:04

نمازگزارن امروز در اعتراض به کشتار مسلمانان میانمار پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی راهپیمایی و سکوت مجامع بین المللی در قبال این کشتار را محکوم کردند.

العالم - ایران / سیاسی

در تهران نماز گزاران با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها عکس کودکان کشته شده میانماری بود شعار قتل عام مسلمان میانمارجنایت دوباره استکبار، سکوت در برابر جنایت خیانت است خیانت است،سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، قتل عام مسلمان خدایی _توطئه جدید آمریکایی و ای امت محمد به پاخیز به پاخیز_پیرو دین احمد به پاخیز به پاخیز را سر دادند.

نمازگزاران با فریادهای مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس و آل سعود، نسل کشی مردم میانمار را توطئه استکبار خوانده و از محل اقامه نماز جمعه به سمت میدان انقلاب حرکت کردند.

در پایان بیانه‌ای در محکومیت این جنایات قرائت و در آن عنوان شد که این تظاهرات در محکومیت جنایت علیه مسلمانان میانمار برگزار شده است.

راهپیمایان تهرانی در بیانیه خود عنوان کردند که در عید بزرگ ولایت کشتار مسلمانان میانمار داغی بزرگ برای مسلمانان بوده و همه را محزون کرده است‌.در این میان سکوت مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی هم بر این درد افزوده است.

چرا که سران کشورهای اسلامی و علمای آنها این جنایات را محکوم نمی کنند.

در بخش های دیگری از این بیانیه آمده است که امروز آمده ایم فریاد خشم خود را از این جنایات نشان دهیم و از مواضع مقام معظم رهبری قدردانی کرده و از دولت و قوه قضائیه بخواهیم از طریق مجامع بین المللی اقدام و در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری در حمایت مسلمانان مظلوم میانمار گام بردارند.

در این بیانیه جنایات وحشیانه علیه مسلمانان میانمار و سکوت مجامع بین المللی که شاهد کشتار و سوزاندن کودکان و انسان های بی گناه هستند محکوم شد و خواستار اعزام هیئت حقیقت یاب به این کشور شدند.

همچنین از نهاد ها و سازمان های خدماتی ایران خواسته شد تا به یاری این مردم بی دفاع میانمار بپردازند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها