گزارش العالم از تازه‌ترین تلفات متجاوزان در یمن

گزارش العالم از تازه‌ترین تلفات متجاوزان در یمن
جمعه 17 شهريور 1396 - 21:03

شمار دیگری از نظامیان سعودی و مزدوران آنان در حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته یا زخمی شدند.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای یمنی در واکنش به ادامه تجاوز سعودی ها و هم پیمانانش به یمن به عملیات نظامی خود علیه ارتش سعودی در استانهای جیزان و نجران و عسیر و مواضع مزدوران سعودی در استانهای تعز، الجوف، صنعا، مأرب و البیضا ادامه دادند و شمار دیگری از نظامیان سعودی و مزدوران آنان در حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی به عملیات خود علیه مواضع مزدوران سعودی در تعز و صنعا ادامه می دهند که به کشته یا زخمی شدن دهها نفر از آنان و بازپس گیری تعدادی از مواضع منجر شد. نیروهای یمنی در نجران در عملیاتی غافلگیر کننده، بمبی را در مسیر تظامیان سعودی در عسیر منفجر کردند.

خبرنگار العالم گفت: تعدادی موشک به مواضع مزدوران سعودی در الحول و فرضه در جبل نهم در استان صنعا اصابت کرد.

نیروهای یمنی به مواضع مزدوران سعودی در جنوب قرن در صنعا در شهرستان نهم یورش بردند. همزمان کمینهای حساب شدهای انجام شد که خسارات زیاد جانی و تسلیحاتی برای مزدوران داشت.

عملیات نظامی علیه مواضع مزدوران در مناطق الهاملی و مقبنه در تعز ادامه یافت. تصاویری که ستاد تبلیغات جنگ یمن منتشر کرد نشانگر لحظه هدف قرار گرفتن مزدوران در شهرستان موزع در تعز با موشک هدایت شونده است.

گلوله باران توپخانهای مواضع مزدوران در شهرستان یختل در تعز، تلفات زیادی داشت. تصاویر نشانگر شعلههای آتش در برخی مواضع دیگر مزدوران در مأرب است.

تصاویر در البیضا نیز نشانگر لحظه منفجر شدن بمبی در مسیر خودروی مزدوران در شهرستان ظاهر است که  تلفات جانی و انهدام تسلیحات مزدوران را در پی داشت.

در شهرستان متون در استان الجوف یمن نیز جلوی پیشروی مزدوران گرفته شد و همزمان مواضع آنان در شهرستان خب و الشعف در الجوف گلوله باران شد.

در عمق خاک عربستان نیز عملیات نظامی علیه مواضع ارتش سعودی در  غرب  گذرگاه علب در عسیر ادامه یافت.

در جیزان نیز مکانهای تجمع ارتش سعودی در روستای الغاویه هدف قرار گرفت و شماری از سربازان سعودی در موضع نظامی در جیزان هدف حمله تک تیراندازان یمنی قرار گرفتند.

مواضع ارتش سعودی در نجران هدف قرار گرفت و نیروهای یمنی پایگاه البشیر و چند مکان تجمع نظامیان سعودی را در تپه الرملیه و جبل اصلا گلوله باران کردند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها