کشته شدن 4 شهروند سوری در حمله ائتلاف آمریکا

کشته شدن 4 شهروند سوری در حمله ائتلاف آمریکا
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 09:58

حملات ائتلاف آمریکا به شهر البوکمال واقع در مرز سوریه و عراق به کشته شدن 4 غیرنظامی سوری و زخمی شدن چندین نفر دیگر منجر شد.

العالم-سوریه

به گزارش پایگاه خبری العربی الجدید، چهار غیرنظامی سوری شنبه شب در حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به شهر مرزی البوکمال در ریف شرقی دیرالزور کشته شدند.

بر اساس این گزارش، چهار نفر از غیرنظامیان که سه نفر از آنها از یک خانواده هستند، در بمباران ائتلاف آمریکایی و حمله به منازل مسکونی آنها در شهر البوکمال کشته شدند.

جنگنده های ائتلاف آمریکایی روز شنبه حملات مشابهی را بین دو منطقه البولیل و الصبحه انجام دادند، اما گزارشی درباره تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

منابع محلی گزارش دادند که ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به فرماندهی آمریکا همچنین زندان داعش را در شهر نامبرده هدف قرار دادند که بر اثر آن دها نفر کشته و یا زخمی شدند.

دولت سوریه روز گذشته اعلام کرد که محاصره فرودگاه نظامی دیرالزور که از یک سال گذشته توسط داعش اشغال شده بود، شکسته شد.

شبکه تلویزیونی سوریه گزارش داد که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به بهانه مبارزه با داعش به زیرساخت های عراق و سوریه حمله می‌کند و غیرنظامیان دو کشور را می کشد.

از زمان آغاز به کار ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در عراق و سوریه در سپتامبر سال 2014 شمار زیادی از غیرنظامیان در عراق و سوریه کشته شده اند و زیرساخت های این دو کشور ویران شده است.

پربیننده ترین خبرها