وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی هرتزیلیا:

حمله اسرائیل به ایران نمی‌تواند مانند حمله ایران به اسرائیل ویرانگر باشد

حمله اسرائیل به ایران نمی‌تواند مانند حمله ایران به اسرائیل ویرانگر باشد
سه شنبه 21 شهريور 1396 - 13:07

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی ایران را اصلی‌ترین تهدید برای این رژیم دانست و گفت: حمله اسرائیل به ایران نمی‌تواند به اندازه حمله ایران به اسرائیل آن را تخریب کند.

العالم - ایران / سیاسی

«نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه «صهیونیسم مدرن» پایگاه امنی برای یهودیان ایجاد کرده، ایران را تهدیدی برای این مسئله توصیف کرد.

بنت طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی هرتزیلیا با بیان اینکه ایران و حزب‌الله بزرگترین تهدید علیه اسرائیل هستند، گفت: «شکی ندارم که اتمی شدن ایران، اصلی‌ترین تهدید موجودیتی برای اسرائیل است.»

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» وی همچنین افزود که تنش‌ها میان اسرائیل و ایران به دلیل عدم تقارن شدید، تقویت شده و اذعان کرد: «حمله (اسرائیل) به ایران نمی‌تواند این کشور را به اندازه حمله ایران به اسرائیل، تخریب کند.»

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی گفت اگر فرصتی پیدا شود، او بسرعت توافق هسته‌ای با ایران را ازبین برده و فشار اقتصادی شدیدی بر کشورهایی که با تهران تجارت می‌کنند، وارد می‌آورد.

بنت با بیان اینکه خصومت میان ایران و اسرائیل، «جنگ سرد» نیست، مدعی شد صهیونیسم مدرن پناهگاه امنی برای یهودیان ایجاد کرده اما ایران تهدیدی برای آن است.»

وی همچنین ضمن انتقاد مجدد از عقب‌نشینی اسرائیل از نوار غزه و کنترل حماس بر این منطقه، تاکید کرد با تکرار این سناریو برای جنوب لبنان، اسرائیل به حزب‌الله اجازه داد خود را در آن مناطق تثبیت و تقویت کند.

این وزیر اسرائیلی ادامه داد: «می‌خواهم این مسئله را تاکید کنم؛ لبنان، حزب‌الله و حزب‌الله، لبنان است. حمله موشکی (حزب‌الله) به اسرائیل به معنی اعلان جنگ دولت لبنان به ما است.»

فارس

پربیننده ترین خبرها