کیم یونگ جائه: تحریم‌ها سیاست‌های کره شمالی را تغییر نخواهد داد

کیم یونگ جائه: تحریم‌ها سیاست‌های کره شمالی را تغییر نخواهد داد
سه شنبه 21 شهريور 1396 - 19:23

سفیر کره‌شمالی در روسیه گفت که تحریم‌های آمریکا باعث تغییر سیاست‌های این کشور نخواهد شد.

العالم - آسیا

به نقل از راشاتودی، "کیم یونگ جائه" سفیر کره‌شمالی در مسکو گفت: تحریم‌های آمریکا باعث تغییر سیاست‌های کره شمالی نخواهد شد.

وی افزود: ما چندین دهه است که تحت تحریم‌های آمریکا و تحت سخت ترین تحریم‌ها زندگی کرده‌ایم اما هر آنچه را که می‌خواستیم بدست آورده‌ایم. اگر آمریکا امیدوار است که موضع ما متزلزل شده و تغییر می‌کند این یک توهم است.

سفیر کره شمالی در روسیه اضافه کرد: برنامه های موشکی و هسته‌ای کره شمالی به بازدارندگی بهتر این کشور در برابر سیاست خصمانه آمریکا و حفاظت کره‌شمالی از جنگ هسته‌ای کمک خواهد کرد.

همچنین کره شمالی امروز (سه‌شنبه) به اعمال تحریم‌های شدیدتر شورای امنیت علیه برنامه موشکی این کشور واکنش نشان داد و هشدار داد که آمریکا به‌زودی با بدترین دردی که تا کنون تجربه کرده مواجه خواهد شد.

هان تائه سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل در کنفرانس خلع سلاح هسته‌ای در ژنو گفت: رژیم واشنگتن که آتش درگیری نظامی، اقتصادی و سیاسی را روشن کرده شیفته بازی معکوس کردن توسعه نیروی هسته‌ای جمهوری خلق کره است که پیش از این به فاز تکمیل رسیده است.

شورای امنیت روز دوشنبه با اکثریت آرا با تشدید تحریمها علیه کره شمالی به‌دلیل ششمین و قدرتمندترین آزمایش هسته‌ای موافقت کرد.

رابرت وود، سفیر خلع سلاح آمریکا امروز (سه‌شنبه) در نشست ژنو گفت: امیدوارم رژیم پیام را به‌وضوح شنیده و راه دیگری انتخاب کند.

پربیننده ترین خبرها