اعتراف زیدان پیش از شروع لیگ قهرمانان اروپا

اعتراف زیدان پیش از شروع لیگ قهرمانان اروپا
سه شنبه 21 شهريور 1396 - 22:43

سرمربی رئال مادرید پیش از شروع لیگ قهرمانان اروپا به پیدا نکردن یک جایگزین مناسب برای آلوارو موراتا اعتراف کرد.

العالم-اروپا

به گزارش آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در نخستین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آپوئل نیکوزیا می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: خوشحالیم که دوباره به این مسابقات بازگشتیم. ما قهرمان فصل گذشته هستیم اما همه چیز از صفر شروع می شود. مشتاق شروع این رقابت ها هستیم و می دانیم راه سختی را پیش رو خواهیم داشت.

رئال مادرید پس از سه هفته در لالیگا دو تساوی پیاپی کسب کرده است. سرمربی سفیدپوشان در این باره گفت: شرایط مانند سال گذشته است. نگران چیزی نیستیم. می دانیم که نمی توانیم از نتایج کسب شده خشنود باشیم اما فوتبال این چنین است. تنها باید روش مان را تغییر دهیم. باید فردا تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم پیروز شویم. همه تیم ها در طول فصل نتایج ضعیفی کسب می کنند.

زیدان درباره انتقاد از  ترکیب چرخشی برابر لوانته اظهار کرد: با بازیکنانی که در اختیار دارم می توانم کارهای زیادی انجام دهم. بازی های زیادی در پیش داریم و ایده ام را عوض نخواهم کرد. تنها چیزی که برایم جذاب است بازیکنان هستند. به انتقادات احترام می گذارم اما نظرم را عوض نخواهم کرد و کاری که دوست دارم را انجام خواهم داد.

سرمربی فرانسوی در مورد نبود بازیکن شماره 9 در مادرید گفت: اکنون نمی توانیم کاری انجام دهیم و چیزی را تغییر دهیم. حقیقت دارد که پس از جدایی آلوارو موراتا و ماریانو تنها یک مهاجم شماره 9 در اختیار داریم که آن مایورال است. نتوانستیم مانع از جدایی شان شویم. به خصوص در رابطه با موراتا. دوست داشتم موراتا بماند اما باید او را درک می کردم چون می خواست بیشتر بازی کند. او دوست داشت مادرید را ترک کند. در نهایت نتوانستم یک بازیکن دیگر جذب کنم و جای این بازیکن را پر کنم. اعتقاد زیادی به مایورال دارم. او جوان و پر انگیزه است.   کریم بنزما را هم در این پست در اختیار داریم اما به علت آسیب دیدگی نمی توانیم از او بهره ببریم.
 
زیدان وضعیت کریستیانو رونالدو را خیلی خوب عنوان کرد و افزود: او از بازگشت به میادین خوشحال است چون دوست دارد فوتبال بازی کند. ما نیزخوشحالیم چون از لحاظ روحی حضور او به تیم کمک می کند. من نیز خشنودم چون دوباره می توانم او را در میدان مسابقه ببینم. دوست دارم همیشه همراه تیم باشد. رونالدو تنها گلزنی نمی کند او برای تیم مهم است. او یک رهبر است و همیشه خواهان پیروزی است که آن را به دیگر بازیکنان انتقال می دهد.

سرمربی فرانسوی درباره دفاع از عنوان قهرمانی گفت: در این بازی ها فشار زیادی وجود دارد. ما و تیم های زیادی شانس قهرمانی دارند. تنها چیزی که می دانم این است که باید شروع خوبی داشته باشیم. برای قهرمانی باید فردا خوب شروع کنیم. تنها چیزی که مرا نگران می کند بازی کردن برابر حریف با تجربه است. باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

منبع: ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها