ماجرای عصبانیت قبل از بازی منشا!

ماجرای عصبانیت قبل از بازی منشا!
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 12:38

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که بیشترین تاثیر ممکن را روی صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت پیش از بازی دیشب عصبانی بود.

العالم _ ایران / ورزشی

 گادوین منشا در بازی رفت توانست گل تساوی سرخپوشان را به ثمر برساند و پرسپولیس را از شکست نجات بدهد. این گل، تاثیر زیادی بر روحیه تیم حریف داشت و الاهلی را دچار بحران قبل از بازی برگشت کرد. گلی زیبا که روی یک شوت سرکش رقم خورد. 

با این حال باز هم برانکو به مهاجم خود که بین هواداران به «الماس سیاه» مشهور است، اعتماد نکرد و در بازی برگشت او را روی نیمکت ذخیره ها نشاند. منشا نیز وقتی فهمید نیمکت نشین است، یک روز مانده به بازی با الاهلی عربستان، در پست اینستاگرامی خود نوشت:

When you see things that is not normal sometimes, the best thing to do is to keep quiet and look

(وقتی چیزهایی رو می بینی که عادی نیست، بهترین کار اینکه آرام باشی و تماشا کنی) و با این پست، ناراحتی خود را بروز داد و به نیمکت نشینی دوباره اعتراض کرد. 

او در بازی برگشت توانست گل دوم پرسپولیس را روی یک پنالتی حساس به ثمر برساند. پنالتی که جریان بازی را عوض کرد. تقریبا هیچ بازیکنی توانایی ایستادن پشت این ضربه را نداشت چون اگر توپ از دست می رفت، همه امیدهای سرخپوشان برای صعود، تباه می شد اما منشا به زیبایی و با خونسردی خاصی کار را تمام کرد. باید دید اعتراضات گادوین منشا به نیمکت نشینی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها