قتل هولناک پسر 11 ساله در تهران/ دستگیری قاتل در كمترين زمان

قتل هولناک پسر 11 ساله در تهران/ دستگیری قاتل در كمترين زمان
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 22:01

عامل قتل پسر ١١ ساله در تهران با دستور سرپرست دادسراي جنايي تهران و در جريان تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي چند ساعت پس از ناپديد شدن پسر بچه دستگير و جسد در جاده تهران -قم كشف شد.

العالم _ ایران / اجتماعی

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: چهار روز قبل ناپدید شدن پسر ۱۱ ساله ای در پارکی در حوالی میدان رازی به دادسرای جنایی تهران اعلام شد. بلافاصله به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران دستورات لازم برای پیدا کردن پسر بچه صادر شد.

وی ادامه داد:در همان ساعات اولیه تحقیقات تیم جنایی متوجه پسر جوانی شدند که به صورت مجردی در خانه ای مقابل پارک زندگی می کرد. وجود آثار جراحت روی این فرد شک ما به وی بیشتر کرد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران افزود: بلافاصله دستور بازداشت این فرد صادر شد و او در بازجویی های ابتداییی منکر قتل شد. با توجه به سرنخ های علمی موجود تحقیقات از این فرد ادامه پیدا کرد تا اینکه امروز به قتل کودک ۱۱ ساله اعتراف کرد.

به گفته قاضی شهریاری متهم پس از جنایت جسد را به کیلومتر ۵۵ جاده تهران-قم منتقل و در آنجا رها کرده بودکه ماموران با حضور در این محل جسد را کشف کردند.

معاون دادستان خاطر نشان کرد: متهم مدعی است با ضربات چاقو پسر بچه را به قتل رسانده که تحقیقات درباره علت اصلی مرگ ادامه دارد.

خبر فوری

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها