اقدام ارزشمند فرمانده نیروی زمینی ارتش برای یک سرباز

اقدام ارزشمند فرمانده نیروی زمینی ارتش برای یک سرباز
پنج‌شنبه 23 شهريور 1396 - 18:51

تلاش‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و برخی از مسئولین استان کرمانشاه برای گرفتن رضایت از خانواده مقتولی که در یک نزاع غیر عمد توسط سرباز نیروی زمینی به قتل رسیده بود، نتیجه داد.

العالم - ایران / اجتماعی

میزان -- تلاش های امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و برخی از مسئولین استان کرمانشاه برای گرفتن رضایت از خانواده مقتولی که در یک نزاع غیر عمد توسط سرباز نیروی زمینی به قتل رسیده بود، نتیجه داد.

تالار گلایول کرمانشاه میزبان آئینی معنوی برای پاسداشت اقدامی بزرگ و خیرخواهانه بود که با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین خانواده یارمحمدی برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با قدردانی از منش و بزرگی خانواده یارمحمدی گفت: این سومین دیدار با این خانواده برای گرفتن رضایت از آنها است که در آن شرکت می کنم و خوشحالم که این خانواده با توسل به خداوند بزرگ، قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) لذت بخشیدن و گذشت را برای خود کسب کردند.

سرتیپ حیدری اظهار کرد: خانواده یارمحمدی چون در مکتب اسلام و قرآن رشد و پرورش یافته اند و اعتقاد به روز قیامت دارند با بزرگ منشی از خون پسر جوان خود گذشتند و ضارب پسرشان را بخشیدند که خداوند این اقدام پسندیده آنها را بی جواب نخواهد گذاشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها