‌دروغ‌های ضدایرانی ترامپ؛ از زمین تا آسمان!

‌دروغ‌های ضدایرانی ترامپ؛ از زمین تا آسمان!
جمعه 24 شهريور 1396 - 02:25

رئیس جمهور آمریکا که بارها بر روی زمین برضد ایران دروغ بافته، این بار در آسمان ادعاهای خود را تکرار کرد.

العالم -آمریکا

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه مدعی شد که ایران روح موافقتنامه هسته‌ای را نقض می کند.

ترامپ اما به این مسئله اشاره نکرد که آیا از تایید مجدد این موافقتنامه خودداری خواهد کرد یا خیر.

وی که این اظهارات را در مصاحبه با خبرنگاران در داخل هواپیمای اختصاصی رئیس جمهور هنگام بازگشت از فلوریدا به واشنگتن بیان می کرد افزود: موافقتنامه هسته ای ایران که در زمان باراک اوباما رئیس جمهور سابق درباره آن مذاکره شد، یکی از بدترین موافقتنامه هایی است که من دیده ام.

‌شما به زودی خواهید دید که من در اکتبر چه کار خواهم کرد.. اما چیزی که من می گویم این است که توافقنامه ایران (برجام) یکی از بدترین توافقنامه‌هایی است که من تاکنون دیده ام. قطعا دست کم روح این توافقنامه با کیفیتی بسیار پائین حفظ شده است، اما توافقنامه ایران یک توافقنامه منصفانه برای آمریکا نیست. این توافقنامه نباید هرگز صورت می گرفت. شما خواهید دید که ما در چند هفته آینده چه کار خواهیم کرد! در ماه اکتبر...

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ما قصد نداریم آنچه را که ایرانی ها در قبال آمریکا انجام می دهند، تحمل کنیم. آنها عناصر بسیار مختلفی را نقض کردند، اما  آنها همچنین روح توافقنامه را نیز نقض کردند. شما خواهید دید که ما در اکتبر چه کار خواهیم کرد!

پربیننده ترین خبرها