وزیر اطلاعات: ملت ایران از گزینه‌های روی میز نمی‌ترسد

وزیر اطلاعات: ملت ایران از گزینه‌های روی میز نمی‌ترسد
جمعه 24 شهريور 1396 - 10:37

وزیر اطلاعات با بیان اینکه «در فرهنگ اسلام زندگی با ذلت معنایی ندارد» گفت: ملت ایران از گزینه‌های روی میز نمی‌ترسد و راز و رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی شهادت‌طلبی است.

العالم- ایران/ سیاسی

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در سی‌امین یادواره شهدای فریدونکنار در مصلی قدس این شهرستان، اظهار داشت: نیروهای رزمنده مازندران در تمامی جبهه‌ها حضور داشتند و با رشادت افتخار می‌آفریدند.

وی با بیان اینکه «حضور مازندرانی‌ها در جبهه طبیعی بود» خاطرنشان کرد: در مازندران نخستین حکومت شیعی تشکیل شد و امام‌زاده‌ها و فرزندانشان هرگاه از دشمنان‌شان می‌گریختند به این استان پناه می‌بردند که این نشان از پایبندی و شجاعت آنها دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه «در فرهنگ اسلام انتخاب زندگی با ذلت به هیچ عنوان راهی ندارد» گفت: مسلمانان دو راه زندگی با عزت و مرگ با شرافت را انتخاب می‌کند.

علوی با بیان اینکه «ملتی که از مرگ بترسد ظالمان آن را تهدید می‌کند و در نهایت موجب پذیرش ذلت است» خاطرنشان کرد: ملتی که در برابر مرگ نترسد و به استقبال آن برود به هیچ عنوان زیر بار ذلت نمی‌رود.

وی تصریح کرد: ملت ایران عزت را می‌خواهد و ذلت را نمی‌پذیرد و این عزت ایران در جهان ثمره شهادت رزمندگان کشور است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه «این ملت از گزینه‌های نظامی روی میز نمی‌ترسد» اظهار داشت: ملتی که از مرگ نمی‌ترسد از هر گزینه‌ای به ویژه نظامی نمی‌ترسد و در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده است.

علوی با بیان اینکه «هر کجا که دشمن می‌خواهد مقاومت را به زانو درآورد روحیه شهادت طلبی ملت ایران مانع آن می‌شود» گفت: در تمامی دنیا ایران و مقاومت ایستاده‌تر جشن پیروزی می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه «یادواره شهدا خون عزت‌آفرین شهادت را در رگ‌های جامعه به جریان می‌اندازد» اظهار داشت: کرامت و سربلندی امروز به دلیل روح شهادت‌طلبی کشور است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه «فرهنگ شهادت در کشور خود را نشان می‌دهد» خاطرنشان کرد: دشمن در برابر ملت سربلند و شهادت طلب ایران اسلامی زانو می‌زند.

علوی با بیان اینکه «راز و رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی شهادت‌طلبی است» خاطرنشان کرد: باید یادواره‌های شهدا را بهتر و با فواصل زمانی کمتر برگزار کرد.

ایسنا 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها