سفیر ایران در لاهه:

نمایندگی‌های ایران خود را موظف به حمایت از حقوق ایرانیان خارج از کشور می‌دانند

نمایندگی‌های ایران خود را موظف به حمایت از حقوق ایرانیان خارج از کشور می‌دانند
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 14:57

سفیر کشورمان در گردهمائی دانشجویان و فرهیختگان ایرانی در هلند تاکید کرد: نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران خود را موظف به حمایت از حقوق ایرانیان خارج از کشور می دانند.

العالم- ایران/ سیاسی 

علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه در مراسم گردهمائی دانشجویان و فرهیختگان ایرانی مقیم هلند به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید  بر مشارکت، پشتیبانی و حمایت موثر  نمایندگی کشورمان از فعالیتهای علمی و فنی نخبگان ایرانی  تاکید نمود‌.
سفیر جمهوری اسلامی ایران  طی سخنانی با تبریک آغاز سال تحصیلی ،بر اهتمام ویژه سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران  در خارج از کشور به ایرانیان مقیم بویژه دانشگاهیان و فرهیختگان ایرانی تاکید نمود . وی اضافه  کرد :یکی از اهداف اصلی  نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور  ارائه خدمات کنسولی و دانشجوئی به هموطنان مقیم می باشد ونمایندگیهاخود را موظف به حمایت از حقوق ایرانیان در همه زمینه ها می دانند .

وی از دانشجویان و فرهیختگان ایرانی در خواست کرد تا با ارائه پیشنهادات و انتقادات ، سفارت جمهوری اسلامی ایران و بخش کنسولی آن را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری نمود ، با راه اندازی سامانه های مختلف و الکترونیکی شدن خدمات دهی در بخش های کنسولی سفارتخانه های کشورمان و از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه ، مراجعین و دانشجویان خدمات کنسولی را سریعتر دریافت و موجبات رضایمندی آنها فراهم گردد.وی اضافه کرد :همکاران ما در سفارت وبخش کنسولی تلاشهای زیادی برای جلب رضایت ایرانیان داشته و این تعامل دو طرفه به شکل وسیعتری ادامه خواهد یافت .
دکتر قادر قربانی اصل رایزن علمی و فناوری ایران و سرپرست دانشجویان در منطقه شنگن ،بریتانیا و ایرلند  از دیگر سخنرانان نشست بود که بر تقویت وگسترش  شبکه های متخصصین ایرانی در اروپا تاکید کرد.
دکتر کی نژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی کشور نیز در این نشست سیاستها واقدامات  شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص جذب دانشگاهیان و فرهیختگان ایرانی مقیم خارج از کشور را تشریح و به سئوالات دانشجویان و نخبگان ایرانی پاسخ داد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها