نیروهای بحرینی محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم را تشدیدکردند

نیروهای بحرینی محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم را تشدیدکردند
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 16:10

نیروهای امنیتی بحرین با قرار دادن موانع جدید در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم، محاصره منزل وی در منطقه الدراز را تشدید کردند.

العالم ـ بحرین

نیروهای امنیتی بحرین موانع جدیدی در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم قرار داده و خودروهای نظامی با استقرار در نزدیکی منزل وی آنجا را به منطقه ممنوعه تبدیل کردند.

از 23 ماه می (2 خرداد) در پی حمله خونین نیروهای امنیتی به تحصن‌کنندگان در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم که منجر به شهادت دستکم 5 نفر و زخمی شدن تعدادی دیگرد، دولت بحرین تمامی اشکال ارتباط با آیت‌الله را قطع کرده و او را تحت اقامت اجباری قرار داده است.

طبق گزارش وبگاه «البحرین الیوم»، همزمان با نزدیک به ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، نیروهای امنیتی محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم را تشدید کرده‌اند.

تعدی نیروهای امنیتی به مظاهر عاشورایی

از سوی دیگر با نزدیک شدن به ماه محرم در حالی که مردم بحرین به رسم دیرینه حسینیه‌ها و خیابان‌ها را برای انجام مراسم‌های عاشورایی تجهیز و آماده می‌کنند دولت بحرین در حرکتی ناقض آزادی‌های دینی و مذهبی در دو منطقه السنابس و کرزکان پرچم‌ها و دست‌نوشته‌های محرم را که مردم در خیابان‌ها نصب کرده بودند، تخریب کرده و پایین آوردند.

به گزارش فارس، همچنین در منطقه السنابس نیروهای امنیتی چند تن از جوانانی که در حال تجهیز منطقه برای ماه محرم بودند، بازداشت کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها