این معجزه ها هنگام تولد عبدالفتاح سیسی رخ داد!

این معجزه ها هنگام تولد عبدالفتاح سیسی رخ داد!
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 19:31

یک روزنامه مصری با انتشار گزارشی درباره عبدالفتاح سیسی رییس جمهوری آن کشور ادعا کرد که وی زمانی که به دنیا آمد، در حال سجده بود و در کودکی رسول اکرم(ص)را در خواب دید.

العالم ـ گوناگون

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه الزمان چاپ مصر به نقل از آنچه که آن را منبعی نزدیک به سیسی نامید، آورده است که عبدالفتاح سیسی هنگام تولد فقط برای چند لحظه گریه کرد سپس به اطرافیانش لبخند زد و تولد وی بسیار نادر و بی سابقه بود زیرا در حال سجده از شکم مادر خارج شد.

این روزنامه افزود: سیسی در کودکی رسول اکرم(ص) را در خواب دید و شیخ محمود الحصری یک از قاریان قرآن به پدر عبدالفتاح سیسی گفت که وی با دیگر کودکان متفاوت است به بازی و شوخی روی نمی آورد و نشانه های جدیت و هوش و ذکاوت و قدرت و عشق به انجام کارهای نیک و یاری ضعیفان در وی نمایان است. 

این روزنامه مصری مدعی شد که الحصری پیشگویی کرد که سیسی ادامه دهنده راه محمد فاتح، طارق بن زیاد، سیف الدین قطز و صلاح الدین ایوبی خواهد بود. به گفته این روزنامه، الحصری تاکید کرد که شاید آزادی الاقصی به دست او محقق شود.

روزنامه الزمان همچنین ادعا کرد که سیسی در دهه نود با نجیب محفوظ رمان نویس فقید مصر دیدار کرد و محفوظ پیشگویی کرد که وی رهبر منطقه خواهد شد.

یادآور می شود که روزنامه الزمان توسط الهام شرشر رییس هیات مدیره و سردبیر این روزنامه اداره می شود.

وی همسر حبیب العادلی وزیر کشور پیشین مصر در زمان حسنی مبارک رییس جمهور برکنار شده مصر است.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها