سفير ايران در سوريه: اقدامات ايران و روسيه در سوريه در راستای مبارزه با تروريسم است

سفير ايران در سوريه: اقدامات ايران و روسيه در سوريه در راستای مبارزه با تروريسم است
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 00:11

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در گفتگو با شبکه الاخباریه سوریه گفت : اقدامات و تلاش های ایران و روسیه در سوریه در راستای مبارزه و مقابله با تروریسم است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جواد ترک آبادی خاطرنشان کرد: محور مقاومت و ملت های منطقه در آستانه پیروزی بر تروریسم قرار دارند و ما جز پیروزی را نمی بینیم و هدفی جز پیروزی نداریم. ائتلاف نیروهای مقاومت زیر بنای اصلی تمام نیروهای خیر در مقابله با سلطه جهانی است.  

وی افزود: با وجود اینکه رهروان راه حق همیشه اندک بوده است اما ما در طول تاریخ شاهد پیروزی حق بوده ایم. ارتش و مردم سوریه پیروز واقعی نبردها هستند و دیگران فقط برای فراهم کردن رضایت سوری ها در میدان حضور دارند. 

ترک آبادی گفت: روابط ما با فدراسیون روسیه تاریخی است و همکاری و ارتباطات مشترک بسیاری در این سیر تاریخی وجود داشته است. اقدامات و تلاش های ایران و روسیه در سوریه در راستای مبارزه و مقابله با تروریسم است. حضور ایران و روسیه در سوریه با هماهنگی کامل و تحت نظارت حکومت این کشور صورت گرفته است.

ترک آبادی دربخش دیگری از این گفت و گو افزود: فلسطینی ها صاحبان حقی هستند که در نهایت به آنان بازگردانده می شود. رژیم صهیونیستی باید هراس داشته باشد چرا که بر اساس باطل شکل گرفته است. این رژیم و تمام طرف هایی که در کنارش قرار گرفته اند ضعیف و طرد شده باقی خواهند ماند. ما به تمام دنیا ثابت کرده ایم که تا چه اندازه پایدار، توانمند و ثابت قدم در مسیر حق هستیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها