تلویزیون رژیم صهیونیستی: رئیس موساد رهبری تلاش‌ها برای لغو برجام را به عهده دارد

تلویزیون رژیم صهیونیستی: رئیس موساد رهبری تلاش‌ها برای لغو برجام را به عهده دارد
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 09:34

تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تصریح کرده رئیس سازمان جاسوسی موساد، رهبری تلاش‌های این رژیم برای لغو توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را به عهده دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی گزارش داد «یوسی کوهن»، رئیس سازمان جاسوسی موساد رهبری تلاش‌ها برای لغو توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام) را به عهده دارد. 

گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند. گزارش‌ها حاکی است مقابله با ایران محور اصلی سخنرانی وی را تشکیل خواهد داد. 

کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یوسی کوهن ادعا کرد: «ایران امروز، مثل کره شمالی دیروز است، بنابراین لازم است که ما امروز اقدام کنیم تا فردا به روی بمب [ایران] چشم باز نکنیم.»

مطابق این گزارش، سایر مقام‌های امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند که اسرائیل با درس گرفتن از رویدادهای پس از حمله آمریکا به عراق در سال 2003 نباید آمریکا را وارد یک ماجراجویی دیگر در منطقه آسیای غربی (خاورمیانه) بکند.  

ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران در حالی مطرح می‌شوند که  رژیم صهیونیستی به عنوان تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه آسیای غربی از پذیرفتن هر گونه نظارت بین‌المللی بر برنامه هسته‌ای تسلیحاتی خود جلوگیری کرده است.

پربیننده ترین خبرها