عناصر داعش در دیرالزور با قایق های بادی می گریزند

عناصر داعش در دیرالزور با قایق های بادی می گریزند
سه شنبه 28 شهريور 1396 - 22:53

شرایط دشوار تروریست های داعش در سوریه آنان را به انتخاب راههای مختلف برای فرار از حملات نیروهای سوری ناگزیر کرده است.

العالم سوریه

به گزارش پایگاه خبری شبکه  العالم با رسیدن ارتشیان سوریه به فرودگاه و شکست محاصره دیرالزور، عناصر داعش راهی جز استفاده از قایق های بادی ندارند.

داعش اکنون 55 درصد از مناطق شهر دیرالزور را در اختیار دارد و بر اساس اطلاعات اولیه، این مناطق تقریبا از وجود عناصر داعش و طرفداران آنها خالی شده است و فقط برخی مناطق  به تعویق انداختن پیشروی ارتش سوریه تحت سیطره آنهاست تا عناصرشان فرصت فرار با قایق های بادی را از رود فرات به منطقه الحسینیه و اطراف رود داشته باشند.

یادآور می شود در شرق سوریه نیروهای ارتش و مقاومت، مواضع خود در محله حویجه صکر که روز گذشته وارد آن شده بودند، تثبیت کردند.

این محله از مهمترین دژهای گروه تروریستی داعش در دیرالزور قلمداد می‌شد، ارتش سوریه و متحدانش روز گذشته پس از عبور از رودخانه فرات در شرق دیرالزور وارد این محله شدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات داعش را به غنیمت گرفتند و شماری از تروریست‌ها را هم به هلاکت رساندند.

در پی اعلام آزادسازی محله حویجه صکر، فرودگاه نظامی دیرالزور فعالیت خود را پس از گذشت بیش از هشت ماه از سرگرفت، این فرودگاه در این مدت در محاصره گروه تروریستی داعش قرار داشت.

202

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها