مشاور عالی رهبری: ترامپ با سخنان ابلهانه خود دنیا را مات کرد

مشاور عالی رهبری: ترامپ با سخنان ابلهانه خود دنیا را مات کرد
پنج‌شنبه 30 شهريور 1396 - 14:09

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با غیرحقوقی خواندن سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: یک دیوانه، با سخنان ابلهانه در جمع سران 193 کشور دنیا در مجمع عموی سازمان ملل، دنیا را مات سخنان خود کرده است.

العالم- ایران/ سیاسی 

سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان با غیرحقوقی خواندن سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: یک دیوانه، با سخنان ابلهانه در جمع سران 193 کشور دنیا در مجمع عموی سازمان ملل، دنیا را مات سخنان خود کرده است.

وی اضافه کرد: سخنان ابلهانه، دروغگویی‌های بزرگ و مطالب غیرحقوقی در بین سران 193 کشور جهان و در مقابل انظار چند میلیاردی مردم جهان، نشان داد ترامپ به هیچ یک از قراردادهای بین‌المللی از جمله برجام که توافق بین چند کشور بزرگ دنیاست، پایبند نیست.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: ترامپ رییس جمهور آمریکا، ایران اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم کرد، در حالی که همه مردم جهان می‌دانند حمایت از تروریست‌های فعلی یعنی داعش، جبهه‌ النصره و چه جریان‌های نفاق و منافقین در ایران و چه حمایت از دولت تروریست صهیونیست یا حمایت از جنگ‌طلبی برخی کشورهای عربی از سوی آمریکا بوده است.

صفوی با بیان اینکه الحمدالله مسوولین ما آگاه هستند و سخنان و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری تمام نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و خواهد کرد، تاکید کرد: تصورم این است که مردم آمریکا چهار سال ریاست جمهوری ترامپ را تحمل نمی‌کنند و قبل از چهار سال، این آدم دیوانه ممکن است سرنگون شود.

وی همچنین با تجلیل از فداکاری ها و ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم در سوریه گفت: مکتب حسینی شما ملت شریف و اعتقاد عمیق ملت ایران مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه است و فرزندان از جان گذشته شما مانند شهید حججی‌ها نیز ادامه دهنده این مکتب حسینی هستند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: رییس جمهور آمریکا که با یاوه گویی‌های خود ایران اسلامی را جنگ طلب و حامی تروریسم در منطقه معرفی می کند، خود حامی اول صهیونیسم و گروه‌های تکفیری و داعش در منطقه است، سازمان های اطلاعاتی آمریکا از دولت تروریست صهیونیست و منافقین و گروهک‌های تروریستی در دنیا حمایت می‌کنند.

سردار صفوی همچنین با تجلیل از 96 شهید بهداشت و درمان و بهداری در استان سمنان گفت: باید برای هر یک از این شهدا و مجموعاً به تعداد 96 کتاب، چاپ شود.

 از استان سمنان در دوران دفاع مقدس یک پزشک، 6 پزشکیار و بهیار، 53 امدادگر، 18 راننده آمبولانس و حمل مجروحان و 18 بهداشت یار و نیروی بهداشت و درمان به مقام شهادت نایل آمدند.

استان سمنان سه هزار شهید و بیشتر از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب کرد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها